Stemming tijdelijk opgeschort! Verkiezing mooiste horloges op het Horlogeforum.

prijs?

Helaas lopen we tegen wat technische beperkingen aan met het survey programma dus we kijken momenteel hoe we dit het beste kunnen oplossen.

Wordt vervolgd!

Hier ook al ellende…

2 likes

De link doet het bij mij nog steeds niet maar ik wil wel graag stemmen.

1 like

Wat is de stand van zaken eigenlijk? Werkt het weer? Komt er een uitslag en zo ja, wanneer?

1 like

Iedereen wint :tada:

2 likes

Wat is eigenlijk een steming? :open_mouth: Heb 'm maar even aangepast. :sunglasses:

1 like

Zullen we dan ook ‘woensdag 20 maart a.s. 19:00 uur’ weg halen?
Dat gaat dan ook niet meer op.

Als ik het goed begrijp wordt er achter de schermen gewerkt aan een update en dan kunnen we weer stemmen.

Alleen maar hulde voor @tijdig en @Sjoerd_K voor het oppakken hiervan!
Als ik een suggestie mag doen, het zou mooi zijn als de volgorde van de horloges zou reflecteren hoeveel likes deze gehad hebben in de aanloop hier naartoe. Er zijn wel zoveel inzendingen dat je makkelijk er een over het hoofd ziet. En sommige hebben 3 foto’s en anderen maar 1. Dus mijn tweede suggestie zou zijn elk horloge maar 1 foto te gunnen.

Succes en nogmaals top initiatief!

Ps. Persoonlijk vind ik het niet erg dat het langer duurt. De HF Elites en @SAT ruman zijn nog lang niet bij de ‘one watch to rule them all’ aangekomen en zijn nog druk bezig met de voorbereidingen. Volgens de overlevering ligt the One verstopt diep in de @Bidle belt, maar dat zou zomaar ergens anders kunnen zijn…

1 like

om dan maar even een update te geven. de reden dat horloges uit de lijst verdwenen was vanwege de beperking in de surveymonkey applicatie. ik gebruikte een meerkeuze optie die maximaal 100 opties aangaf. het punt was alleen dat wanneer deze 100 bereikt waren hij random horloges weg ging laten ipv een melding te geven. dit was heel vreemd en duurde heel erg lang voordat ik hier achter kwam. mijn huidige oplossing, waar ik ivm met drukten og niet heel erg veel tijd in heb kunnen steken is het gebruiken van 2 vragen ipv 1 horloge 1 t/m 75 en dan 76 tot 144 (want zoveel inzendingen waren er). ik moet dus alleen nog even zien in te stellen dat je maar 1 van deze 2 vragen kan beantwoorden zodat mensen niet dubbel gaan stemmen. ik hoop het in ieder geval deze week af te krijgen en excuses voor de vertraging

5 likes

misschien opsplitsen in 2 categorieën? Modern en vintage o.i.d.?

1 like

of qua marktwaarde?

Ik denk dat iedereen er begrip voor kan hebben! Het lijkt mij ook geen sinicure. Daarnaast zie het positief… de strip heb je al gehaald:

5 likes

yes! en wat een spot on representatie!

2 likes

kan eventueel, maar het idee was toch om een overall mooiste horloge te kiezen

dat zou idd het mooiste zijn, maar als je door de techniek dan toch wordt gedwongen om te splitsen is het wellicht een optie.

Als je toch moet splitsen misschien in soort horloge? Duik, dress, tool, chrono, etc…?

3 likes

Ja, dattum!
Waarde vind ik dan weer zo nietszeggend als het om de verschijning gaat.
Maar type zou beter zijn al is het wel gewoon wat vinden we het mooiste over-all.

We zien wel en nogmaals diep respect voor de tijd die erin gestoken wordt.

Maar ik vind het stiekem wel spannend wat nu de klapper van HF zal zijn.

3 likes

+1

1 like

Nog 4 minuten…:scream:

Dank voor jullie tijd en inspanning👍🏻

Jij hebt volgensmij iets gemist :sweat_smile:

2 likes