Voor deze Olympische ronde hebben we geen heats nodig gehad, maar iedereen mag gelijk door naar de finale!!!
Bij deze dus de stemronde en gaan we zien wie voor Olympisch goud, zilver en brons gaat! Zoals gewoonlijk mogen jullie drie stemmen uitbrengen. De poll zal om 20:00 sluiten op 18 augustus.
Gestemd op de inzendingen die op dit moment op 1, 2 en 4 staan, uiteraard stem ik niet op mijzelf (momenteel op 3), omdat dat in strijd is met de Olympische gedachte😀.
Snap alleen de tweede foto niet, wristshot zijn toch een no-go tijden deze challenge? Los van het feit dat ik de complete link met de olympische spelen mis
Wristshots mochten in deze challenge wel als ze maar te maken hadden met de spelen. Ik had gehoopt op foto’s zoals het doorgeven van het estafettestokje waarbij er zwaar ingezoomd is op de polsen en het horloge zichtbaar is. Zoiets als deze foto, maar dan met horloge:
@BorisK het Olympisch wordt hier gedoofd en draag het vuur symbolisch aan jou over. Daarnaast heb je de eeuwige roem net zoals een echt Olympiër en wachten we met spanning af wat je thema gaat worden!
Hartelijk dank voor de felicitaties, met mijn nogal beperkte fotografie-skills en dito smartphone had ik hier in het geheel geen rekening mee gehouden.
Dat ik bij deze challenge enig “thuisvoordeel” had lijkt me evident .
Ik zal mij eens buigen over het volgende thema en laat binnenkort van mij horen.