Een sterke band hebben we allemaal met dezelfde hobby!
Maar liefst 12 prachtige en creatieve foto’s werden ingezonden en jullie mogen stemmen wie de volgende winnaar wordt die dan ook de eer krijgt om de 45ste fotowedstrijd te organiseren!
Stemmen kan tot volgende week donderdag 27 mei 17:00 uur
Veel stem plezier!
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Foto 8
Foto 9
Foto 10
Foto 11
Foto 12
sorry maar de poll functioneert niet zoals het zou moeten !? Heb een hulplijn nodig!
Oeh lastige keuze deze keer , normaal zou ik voor mijn favoriete horloge kiezen op foto 7 , maar ik heb toch gekozen voor foto 2 vanwege het 'totale plaatje ’
Prachtige kleuren en de sterke band tussen man en vrouw mooi vastgelegd.
Mijn complimenten
Ik had per ongeluk met m’n tengels verkeerd gestemd maar zag dat ik kon aanpassen
Ik ben ook voor nr 2 gegaan. Ik vond het een lastig thema. Kon weinig bedenken behalve een sjorband, maar was dus niet de enige
Nummer 2 dus: thema is mooi benaderd maar het verhaal erachter moet je wel weten. Verder qua kleuren, focus en compositie gewoon lekker
Ik vond het moeilijk een leuk motief te bedenken, en gezien het magere aantal inzendingen niet alleen ik.
Voor mij is foto 2 hier het best in geslaagd.
Mag ik iedereen complimenteren met de originele inzendingen? Het zijn er misschien minder dan anders, maar wat een leuke foto’s om uit te kiezen. Top gedaan allemaal!
Foto 8 is het geworden, door de Niva’s. Roept herinnering op aan een tour door oost Europa met mijn toenmalige vriendin in een oude rotte Niva. Alleen al het reizen met die auto was een avontuur op zichzelf.
Nee, maar wel ongeveer in elk land een garage bezocht. Waar ze regelmatig zo onder de indruk waren van het lef wat we hadden om met dat barrel die tour te maken, en van de verschijning van mijn vriendin, dat we zonder dat we iets hoefden te betalen weer op pad werden gestuurd. Uiteindelijk kwam die Lada in een betere staat terug in Nederland dan toen we op reis gingen. We hebben die auto onderweg nog laten spuiten in Roemenië, terwijl we zelf in een tentje bivakkeerde op het strand aan de zwarte zee.
Goed verhaal. Dat zijn de beste vakanties.
Volgens mij is @anon50762135 een Lada Niva fan, maar dat kan ook zo maar ironie zijn
Wel een mooie foto toch @anon50762135?
Vergeet niet opnieuw te stemmen, je stem in de eerste post telt niet mee (voor zover je dat niet hebt gezien en al suf onderuit gezakt zit met een tripel).
Je hebt nog een dag de tijd