Dan gaan we nu de stemronde in. Alle inzendingen die niet voldeden aan de voorwaarden nemen uiteraard niet deel aan de stemronde. Hoe prachtig ook de foto of hoe leuk verzonnen, het moest toch echt gaan om levende dieren en het horloge mocht niet op de pols.
Verder gaat het natuurlijk om een fotowedstrijd, dus niet om het mooiste horloge of het mooiste dier. Tenslotte mogen er maar 19 inzendingen deelnemen volgens de poll beperkingen.
Geniet van de volgende lijstje en breng je stem uit! Benieuwd wie straks wedstrijd 47 mag starten en zijn/haar naam mag toegevoegd worden aan het lijstje van illustere winnaars.
Stemmen kan slechts 1 dag (poll sluit automatisch) dus we kennen spoedig de winnaar! Ik heb nog geprobeerd de einddatum een week te verschuiven maar dat ging al niet meer…
EDIT: ik heb net de hele poll verknoeit (eerste poll ooit aangemaakt) dus graag opnieuw stemmen mocht je bij de eerste stemmers zijn geweest. Mea culpa!!!
Aan alle vroege stemmers (eerste kwartier): ik heb zitten stoeien met de poll settings en daardoor zijn jullie stemmen verloren gegaan. Graag even opnieuw stemmen. Sorry!!!
Wat ik bedoel: een vogeltje fotograferen op deze manier is een momentopname. Dat kun je niet regisseren. Een slak of tor…. Daar heb je ongeveer 3,5 uur de tijd voor