Stemronde fotowedstrijd 46 -> Dieren

Dan gaan we nu de stemronde in. Alle inzendingen die niet voldeden aan de voorwaarden nemen uiteraard niet deel aan de stemronde. Hoe prachtig ook de foto of hoe leuk verzonnen, het moest toch echt gaan om levende dieren en het horloge mocht niet op de pols.

Verder gaat het natuurlijk om een fotowedstrijd, dus niet om het mooiste horloge of het mooiste dier. Tenslotte mogen er maar 19 inzendingen deelnemen volgens de poll beperkingen.

Geniet van de volgende lijstje en breng je stem uit! Benieuwd wie straks wedstrijd 47 mag starten en zijn/haar naam mag toegevoegd worden aan het lijstje van illustere winnaars.

Stemmen kan slechts 1 dag (poll sluit automatisch) dus we kennen spoedig de winnaar! Ik heb nog geprobeerd de einddatum een week te verschuiven maar dat ging al niet meer…
EDIT: ik heb net de hele poll verknoeit (eerste poll ooit aangemaakt) dus graag opnieuw stemmen mocht je bij de eerste stemmers zijn geweest. Mea culpa!!!

Veel stemplezier!

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

Foto 8
9EDF36D5-9100-496D-8327-0C159EE8DF8B

Foto 9

Foto 10

Foto 11

Foto 12

Foto 13

Foto 14

Foto 15

Foto 16

Foto 17

Foto 18

Foto 19

• Foto 1
  • Foto 2
  • Foto 3
  • Foto 4
  • Foto 5
  • Foto 6
  • Foto 7
  • Foto 8
  • Foto 9
  • Foto 10
  • Foto 11
  • Foto 12
  • Foto 13
  • Foto 14
  • Foto 15
  • Foto 16
  • Foto 17
  • Foto 18
  • Foto 19

0 stemmers

4 likes

afbeelding

Denk ik eindelijk een keer kans te maken. :face_with_symbols_over_mouth:
Nou ja scheelt wel een topic aanmaken :joy:

5 likes

Jaaa, die regeltjes staan er niet voor niets dierbare Jurk… Gewoon opnieuw proberen straks!

1 like

Aan alle vroege stemmers (eerste kwartier): ik heb zitten stoeien met de poll settings en daardoor zijn jullie stemmen verloren gegaan. Graag even opnieuw stemmen. Sorry!!!

Even voor de laatste % zekerheid. Één stem per persoon? Want dat is ook wel eens anders.

Bij foto 16 heb ik wel wat twijfels aangaande dit punt… :face_with_monocle:

Ha ha er zit ook stiekem een soort van wristshot in

Wel twee

Wel zo ingesteld. Hopelijk is het ook zo…

Voordeel van de twijfel…

“echte dieren” dan ipv “levende” :grimacing:

1 like

Ik ga voor nr 19. Dat is de enige niet in scène gezette foto. De katten en honden zijn veel te makkelijk.
Go 19!

3 likes

Dus jij denkt dat die insecten tamme huisdieren zijn? :wink:

Yep

Wat ik bedoel: een vogeltje fotograferen op deze manier is een momentopname. Dat kun je niet regisseren. Een slak of tor…. Daar heb je ongeveer 3,5 uur de tijd voor :joy:

2 likes

Nou ja, je moet die mussen wel een beetje paaien heh.
Ze komen niet voor het horloge zelf :joy:

1 like

Weet je wel hoeveel moeite ik heb gedaan om dit beest actief te krijgen?:pensive:

6 likes

Vast met brokjes…

1 like

Spannende strijd lijkt het….

Goedemorgen, een nieuwe stemdag!