Goedemorgen, een nieuwe stemdag!
En we hebben een nieuwe winnaar! Gefeliciteerd @MisterD !!
Ondanks je luiheid ben je nu eeuwig beroemd en de illustere winnaar van de 46e wedstrijd. Jij mag nu het volgende thema bedenken en een topic met fotowedstrijd #47 starten!
Dank aan alle inzenders.
Net nadat ik heb gestemd, zie ik dat er al een winnaar was
Mooie foto’s, complimenten aan alle inzenders. @MisterD gefeliciteerd met de winst
Yes nice! Dank allemaal voor de stemmen. Pebbles en ik voelen zich vereerd!
Gelukkig hij heeft gewonnen die deed echt zijn best.
Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar het thema!
Iets met auto’s denk ik
Hahaha, die optie staat zeker op de lijst!
Geen idee!
Vind hem sowieso beter dan die foto 2 die niks met dieren te maken heeft en er waarschijnlijk alleen in zit omdat het een Rolex is
Terechte en begrijpelijke vraag. In de poll kunnen maar een maximaal aantal mogelijkheden. Eerst had ik alle foto’s uitgesloten die niet aan de voorwaarden beantwoordden. Toen had ik er nog te veel dus heb ik me gebaseerd op de likes die al gegeven waren op de inzending (dus voor de stemronde).
Sorry, maar beter kon ik het niet verzinnen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen…
Helemaal niet, er zat wel een insect op dat horloge. Merk speelde geen rol, het is een fotowedstrijd geen horloge wedstrijd…
Aha nu zie ik het. Hierbij mijn excuses!
Voor mij nr19
Prachtige foto springt er voor mij met kop en schouders bovenuit.
Zoals je zegt nieuwe ronde, nieuwe kans.
Thanks for having my back maar ben een sportieve verliezer
snapte gewoon niet waarom hij er niet tussen stond, vond em niet eens zo slecht
Leuke foto’s, m’n stem is naar foto 19 gegaan, mooi om het vogeltje zo in beeld te krijgen. Gelukkig hoef ik geen nieuwe ronde te organiseren, het meedoen vind ik al leuk genoeg. Een volgende keer wil ik m’n spiegelreflex camera met portretlens 50 mm, f/1.4 lichtsterkte eens proberen.
@MisterD, van harte gefeliciteerd!
Ik ga de moderatie vragen je op te nemen in
Succes met de uitvoering van de nieuwe ronde!
Dit ja…