Bedankt voor al de inzendingen.
Ik heb een persoonlijke selectie gemaakt van 15 foto’s die doorgaan naar de stemronde.
Maar goed, er kan er uiteindelijk maar één de winnaar zijn en dat bepaal jij met je stem. Daar gaan we dan. Je mag TWEE stemmen uitbrengen.
Hieronder alle door mij geselecteerde foto’s, in volstrekt willekeurige volgorde.
Ik zit echt in tweestrijd met de inzending van @GiveMeYourDough, want ik vraag me echt af of het een foto is met de dop nog op de lens of dat het gewoon een zwarte afbeelding is van internet, maar het hele verhaal erachter vond ik echt briljant en piste zowat in mijn broek van het lachen na de tweede foto die helaas niet mee mocht doen en de derde foto die fototechnisch niet goed genoeg bleek… ik vond het erg origineel. Dus mijn enige stem gaat uit naar GiveMeYourDough.
Volgens mij gaat vanavond de beste foto winnen. Dus die van @myfriendscallmeKC. En zo te zien aan zijn IG pagina is dit dan nog een van zijn mindere prestaties… Dat belooft voor volgende fotowedstrijden.
Hahahaha! Leuk die “It ain’t over thill the fat lady sings” GIF
Dank je wel @LastGentlemen voor de strakke organisatie en voor het doorgeven van het stokje aan mij. Mijn zoontje zal heel blij zijn dat zijn oude boekje heeft gewonnen.
Thx iedereen voor het meedoen en voor de felicitaties.