Stemtopic foto challenge #80 - spreekwoorden en gezegden

Welke foto geeft het beste het bijbehorende spreekwoord of gezegde weer? Maak jouw keuze uit de creatieve inzendingen! Deelnemers, bedankt voor jullie inzendingen. :muscle: En bedenk, meedoen is belangrijker dan winnen. :innocent:

De prijs is eeuwige roem en je mag moet de volgende fotowedstrijd organiseren.

Stemmen maar! De poll sluit a.s. dinsdag om 20:00.

0 stemmers

6 likes

Ik heb gestemd op 16 met een eervolle vermelding voor 7 voor het mooie spreekwoord

Het eerste spreekwoord dat in mij opkwam was: Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding

1 like

17, 10 en 5…
Waarbij ik de foto van 5 absoluut de mooiste vind, ik spijkers op laag water zoeken een mooi gezegde vind (en eveneens een mooie, licht bewerkte foto) en foto 17…ehm… Iets met mijn vrouw :wink:
(lees: iets te betrekken op mezelf)

2 likes

4 en 8 :tada:
4, omdat ik de compositie leuk vind, het effect van de loep leuk bedacht én uitgevoerd is en op één of andere manier de kleuren goed bij dat vintage horloge passen… :ok_hand:
8 omdat ik het een leuke foto vind, en omdat squale als toolwatch bij uitstek goed bij het gezegde past! :+1:

:smiling_face_with_three_hearts:

Wrist shots zijn niet toegestaan :man_shrugging: En was er niet wat met een gouden aap in de vorige ronde??

3 likes

Gestemd, maar deze categorie leidt niet tot hele mooie resultaten moet ik eerlijk zeggen.

2 waren echt goed, die heb ik gestemd.

1 like

O sorry dat had ik even gemist

3, 5 en 17, waarvan 17 de numero uno :trophy: is.

Nummer vier steekt er wat mij betreft met kop en schouders bovenuit.

1 like

Voor mij 5 en 8, waarvan ik 8 wat creatiever vind.

1 like

Nr 4 @Harpoen gaat er als een speer vandoor.

1 like

Gestemd op nr. 9. Echt een hele fraaie composite @jero1

1 like

Dank je ik doe mijn best😀

4,14,17✌️

1 like

Nummer 4 is het voor mij! :ok_hand:

2 likes

Wellicht geen mooie resultaten maar wel heel creatieve. Kan ik ook altijd wel erg waarderen! :+1:

3 likes

Even een tussenstand:
1: @Harpoen
2: @Bro
3: @hoefnix

Ligt niet al te ver bij elkaar vandaan, dus de strijd is nog niet gestreden. Heb je nog niet gestemd? Dan heb je nog een paar dagen de tijd om te kiezen!

2 likes

Op 7 gestemd ,voor het mooie spreekwoord.

1 like

3, 4 en 16!

1 like

De winnaar is bekend! @Harpoen gefeliciteerd! :partying_face:

11 likes

Gefeliciteerd @Harpoen!
@Jenneke bedankt voor het organiseren van deze wedstrijd!

3 likes