We houden de vaart er in! Om alle deelnemers niet langer in spanning te houden wie er doorgaan, gaan we vandaag gelijk maar door naar het stemtopic.:
Ik wil iedereen heel erg bedanken voor jullie fantastische inzendingen. Er kwamen in totaal 39 geldende inzendingen binnen, van de eerste minuut tot net aan de laatste minuut. Nu is het aan mij om de ondankbare… euh ondenkbare taak om een selectie te maken van 19 foto’s
Waarom 19??? Een poll kan helaas maar uit 19 regels bestaan, dus maar uit 19 inzendingen. Geloof me… ik had iedereen mee willen laten doen, maar voor nu geldt: Survival of the most creative!
19 stuks dus… dat viel echt niet mee. Ik ben in diep beraad gegaan met me, myself and I en ben uiteindelijk tot de volgende onderstaande 19 foto’s gekomen!
Om het een beetje spannend te houden kunnen jullie op drie foto’s stemmen. Jullie kunnen stemmen tot donderdag 23 november, 20:00 uur.
Moge de beste winnen! Ik kijk in ieder geval al uit naar het thema van de toekomstige winnaar/winnares!
Het is 20:00 uur! Dat betekent dat deze stemronde ten einde is gekomen.
Ik was erg benieuwd hoe deze fotochallenge zou eindigen aangezien er een hoop sterke foto’s waren. Bij deze aan iedereen die heeft meegedaan: wel bedankt voor jullie mooie inzendingen. Ik heb er erg van genoten!
Ondanks alle sterke foto’s is er toch echt één foto en daarmee de winnaar die er met kop en schouders boven uit steekt! @Bwatched, van harte gefeliciteerd met deze sterke overwinning! Fotochallenge 103 is terecht van jouw! Nu aan jou de eer om een nieuw thema te mogen bedenken. Ach… you know the drill
Bedankt @JuKo Julian! Leuk om een keertje mee te doen op aanraden van Jan @Omega_73.
Leuk om gekozen te zijn bij de laatste 19 ondanks mijn matige fotografeer talent.