Vond het best lastig maar is inmiddels gelukt. Mooie foto’s allemaal hoor!
Mooie inzendingen Die van @ bwatched springt er wel uit!
Even een upje om deze stemronde weer onder de aandacht te brengen.
Vandaag mogen we stemmen… maar het leuke is dat het morgen ook nog steeds mag… maar dan wel stemmen voor de fotowedstrijd
Nog iets meer dan 24 uur te gaan voordat de stemmingsronde gaat sluiten.
Oh en om tijdsverwarring te voorkomen: het stemmen voor de fotowedstrijd eindigt om 20:00 en niet om 21:00 uur, zoals vandaag het geval is
We zijn het stemmen nu wel gewend.
Ook in dit mooie topic nog even mensen! Laatste dag!
Het is 20:00 uur! Dat betekent dat deze stemronde ten einde is gekomen.
Ik was erg benieuwd hoe deze fotochallenge zou eindigen aangezien er een hoop sterke foto’s waren. Bij deze aan iedereen die heeft meegedaan: wel bedankt voor jullie mooie inzendingen. Ik heb er erg van genoten!
Ondanks alle sterke foto’s is er toch echt één foto en daarmee de winnaar die er met kop en schouders boven uit steekt!
@Bwatched, van harte gefeliciteerd met deze sterke overwinning! Fotochallenge 103 is terecht van jouw! Nu aan jou de eer om een nieuw thema te mogen bedenken. Ach… you know the drill
Verdorie, 9 minuten te laat met stemmen. Nouja… gefeliciteerd aan de winnaar!
Ontzettend mooie inzendingen allemaal.
Van harte @BeWatched met de zeer verdiende overwinning!
@JuKo bedankt voor dit erg originele thema en prima organisatie!
Was heel leuk om mee te doen!
Jij ook heel erg bedankt @Omega_73! Je wist het erg spannend te maken voor ons allen. Volgende keer weer?
Bedankt @JuKo Julian! Leuk om een keertje mee te doen op aanraden van Jan @Omega_73.
Leuk om gekozen te zijn bij de laatste 19 ondanks mijn matige fotografeer talent.
We zien je foto’s graag bij de volgende fotowedstrijd
Als jij ook mee doet.
Even afwachten wat het thema wordt. Altijd weer interessant!
@Bwatched Verdiend gewonnen, gefeliciteerd!
@JuKo Leuk onderwerp voor deze fotochallenge. Misschien zal ik in de toekomst ook een serieuze poging wagen.
De felicitaties aan de winnaar met deze prachtige foto
Wow cool!!
Thanks allemaal voor de stemmen en de felicitaties!
Ik ga straks aan de slag met de organisatie van de nieuwe editie.
EDIT:
Het nieuwe topic staat live!