Stemtopic Fotochallenge #115: Oogst

Nou, eindelijk, daar istie dan: het langverwachte stemtopic voor de fotochallenge.
Mijn welgemeende excuses dat het wat langer geduurd heeft dan de bedoeling was, maar het is zoals dat gaat met oogsten; sommige factoren heb je niet altijd in de hand waardoor het moment waarop dat kan even moet worden uitgesteld…

In ieder geval: Er zijn 11 mooie foto’s ingediend, waarvan eentje na sluiting, maar aangezien ikzelf ook wel erg laat was met het verzorgen van dit stemtopic heb ik ervoor gekozen deze foto toch mee te nemen in deze stemronde.
Daarmee is er ook wat meer te kiezen en dat lijkt me alleen maar leuk.
Hartelijk dank voor alle inzendingen!

Hier komen ze:

• Foto 1
    APMV

• Foto 2
    Laurentiuss

• Foto 3
    Blufkakel

• Foto 4
    Omega73

• Foto 5
    Eddie

• Foto 6
    HansT

• Foto 7
    Jack-Flash

• Foto 8
    Kratos

• Foto 9
    Kad

• Foto 10
    Jero1

• Foto 11
    Harpoen (bm)

0 stemmers

De stembus is open tot donderdag 10 oktober 20:00u
Vervolgens zal ik twee weken later de winnaar bekend maken :crazy_face:

Veel plezier met stemmen en geniet nog even van de mooie foto’s.
Er zijn maximaal 3 stemmen mogelijk.

13 likes

Op drie foto’s gestemd (11, 7 en 9), lijkt me sowieso niet verkeerd om er ruim tijd tussen te laten👍🏻

3 likes

Blijf hangen bij 2
:innocent:

3 likes

De laatsten zullen de eersten zijn. :smile:
Nummer 11. :wink:

2 likes

Voor mij schiet 4-6-11 eruit :grinning:
Succes allemaal :+1:t3:

3 likes

De rest was ook mooi maar ik heb gestemd op foto 11

2 likes

Gestemd op 11, 9 en 8.

2 likes

We hebben gestemd :+1:t2:

1 like

Done

1 like

Gestemd op de bonenfoto :ok_hand:t2:. Volgens mij kan de winnaar wel bekend gemaakt worden @BorisK
Wel jammer dat er deze ronde weinig inzendingen waren. Volgende ronde doe ik weer mee in ieder geval.

1 like

Eens! :grin:

1 like

Holy moly, loopt challenge #115 nog steeds?!
Ik zou ons allemaal een iets vlottere doorlooptijd gunnen.

2 likes

Tot donderdag.
Nog een paar nachtjes slapen :wink:

1 like

Nog 1 nachtje slapen. :sleeping:
:wink:

1 like

:white_check_mark:

1 like

Tijd om een beetje door te pakken.
Op deze manier bloed het dood.

2 likes

Zoals hierboven te zien moet ik zelf nog oogsten,maar het lange wachten op de bekendmaking van de winnaar van deze fotochallenge is dan nu echt voorbij.

Spannend is deze stemronde niet geweest, vanaf dag 1 al fier bovenaan de charts en bij deze is het dan definief:

Gefeliciteerd @Harpoen met deze glorieuze overwinning (afgetekend met 56% van de stemmen)!

De eeuwige roem is de jouwe en ik wens je veel plezier met het maken van de keuze voor de volgende challenge!

8 likes

FTFY

Ha tof zeg :smiling_face:

Het was een bijzonder leuke opdracht en de moeite waard.
Wel lastig dat ook hier de oogst laat viel en de boer niet op tijd wilde beginnen, ik fietste zo vaak voor niks de stad uit (en ook nog een lekke band gehad). De foto had ik al in mijn hoofd, maar het moet er ook uitkomen :sweat_smile:
Bedankt voor de goede organisatie en dat mijn inzending mocht meedingen :+1:

Binnenkort zal ik met een mooi thema over de brug komen, wordt vervolgd :slightly_smiling_face:

8 likes

Gefeliciteerd @Harpoen

4 likes