Stemtopic fotowedstrijd #41 thema: Bordspellen

Foto’s 1, 4 en 8!
Vooral foto 4 vind ik erg geslaagd!!!

2 likes

Nog één dagje stemmen, spannend met drie inzendingen die elkaar met niet meer dan 1% ontlopen.

2 likes

Idd! Heel benieuwd. Zelf gestemd op oa 4 waarvan ik de compositie erg mooi vind.

2 likes

De stemmen zijn geteld, met een verschil van 41 tegenover 40 stemmen is @David_Gee de winnaar! Van harte gefeliciteerd. Na drie weken lidmaatschap al de eerste prijs binnenslepen, we wachten af wat er nog meer aan komt! En veel succes met het organiseren van de nieuwe fotowedstrijd. We kijken er naar uit!

Ik zal @Henk vragen je toe te voegen aan de eeuwige lijst.

11 likes

Proficiat @David_Gee mooie foto.

1 like

@David_Gee ,van harte gefeliciteerd!

Ik ga de moderatie vragen je op te nemen in

De lijst van de eeuwige roem.

Succes met de uitvoering van de nieuwe ronde!

2 likes

Van harte @David_Gee !

1 like

Wow, heel gaaf! Bedankt voor de stemmen!! Ik vond het erg spannend zo, zou het zowaar een fotofinish noemen :crazy_face:
Ik ga even broeden op een thema, lastig wat origineels te bedenken (suggesties zijn welkom) en even uitvogelen hoe ik een fatsoenlijk topic open als newbie :thinking:

7 likes

@jurk heeft nog een goed idee :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Gefeliciteerd!

Ja, best wel. Ideetjes genoeg, maar vaak niet of nauwelijks leuk uit te voeren :thinking:
Je kan bv wel iets willen met boten of archictectuur, maar daar maak je niemand mee blij :unamused: , en krijg je maximaal 3 inzendingen.

Simpel. Kijk hoe alle vorige edities in elkaar zijn geplakt, en voor de rest is een topic maar een topic.

Tja. Ik koos voor een decennium (80s), dus de 40s t/m de 90s zijn nog beschikbaar :grin:

“Boten uit de jaren '40” dan maar?? :stuck_out_tongue:

1 like

Ja en dan de komende drie dagen in de sneeuw naar een jachthaven op zoek naar de groene draak :grimacing:. Jurk, de cartonist had nog het idee “cartoons” als thema. Maar je mag het uiteraard zelf bepalen.

Na al die 50+ thema’s van de laatste tijd wellicht tijd voor een wat jonger thema.

Kan iedereen met gevaar voor eigen (liefdes)leven stiekem de nachtkastjes, dashboardkastjes en andere geheime plekken afstruinen voor een mooi shot met wat coke, wiet, XTC en dat soort spul. Voor de braveriken onder ons volstaat natuurlijk een stripje paracetamol ook wel. Je horloge in een realfeeling vouwen of in de sensilube dompelen lijkt me niet zo’n geslaagd idee, dus kijk even uit met de andere helft van dat thema. :joy:

4 likes

Te weinig zullen dat kunnen en/of willen, denk ik. En veel van hetzelfde.

Ik had bijna voor staatshoofden gekozen, in de ruimste zin. Met bv een Eisenhower, Bernhard, Mao, Stalin of Napoleon valt wel een hoop te bedenken :smirk:
Van geld tot attributen, ik schud er zo 20 uit mijn mouw.

1 like

Gelukkig zitten er twee helften aan dat thema.

Jij hebt een zeer rijke fantasie dus jij schudt bij elk thema er 20 uit je mouw. Die full metal jacket was briljant.

1 like

Een wat? Oale single.

1 like

Hartelijk gefeliciteerd @David_Gee!

1 like

4 likes

Gaan we al :grin:
Nah, je kan er heus wel alle kanten mee op.

David da G succes iig geval met het bedenken van wat origineels.

1 like

Gaat hem vast lukken, kennelijk origineel genoeg. Komt vast iets uit waar we alle kanten mee op kunnen; kinderspeelgoed, speeltuin, explosief of wat dan ook…

1 like