Verhip we zijn alweer een jaar rond. Sowieso is het moment daar dat het razend lastig wordt om een nieuw onderwerp te verzinnen.
Ik heb al een tijdje een onderwerp in mijn hoofd. Maar ik doe weinig mee en mijn kansen zijn sowieso erg laag.
Mmm… je hebt gelijk.
Je zegt het alsof het een verrassing is.
‘Het dak er af’?
Ik twijfelde. Maar had een vermoeden en was te lui om te checken.
Met stomheid geslagen.
Badeendjes?
sorry. Was lui
Ja deze ronde was wel erg passief en eenzijdig. Horloges op een bladzijde gooien. De personen die een fysiek stripfiguur poppetje in de vensterbank hadden staan daargelaten.
Ben benieuwd Siedo. Misschien heeft de winnaar wel interesse in je voorstel.
Heb er speciaal een strip voor getekend
Met horloges in de hoofdrol. En nog win ik niet in mijn ‘eigen’ thema… deze wedstrijd en ik zijn geen vrienden.
Ja jij bent er een stuk langer mee bezig geweest. De rest was in zes seconden klaar denk ik.
Ik wil een ander het plezier zeker niet ontnemen om iets te bedenken. Maar een PB’tje mag best, dyslectische Rutger = @Rugter
Mijn stem had je.
Grapjas, mensen denken dat je het meent. Ik kan zo tien leuke onderwerpen bedenken die nog niet voorbij zijn gekomen. Messen, bestek, fruit, groente, emmers, bloemen, zomersneeuw, angst, droog, knarf, slagroompatronen, kleurrijk, vrouwelijke vormen, zand, gebrandschilderd glas, uitlaten, nieuw hout, modelbouw, corona, enzovoorts
Je was toch mooi tweede, volgens mij moet je bij de volgende weer een tekening maken. Als je een tag heuer in “wat dragen we vandaag” post krijg je ook maar 10 likes, dus ja, strategisch had je beter een ander merk kunnen pakken
Ja, deze.
Laten we wel wezen ik kan gewoon geen goede foto’s maken. Kan het beter aan andere overlaten.
Ben idd 2de geworden omdat mensen het volgens mij gunde (lieffff ) en het op zich grappig was, maar gewoon niet de beste foto. Het is gewoon niet mijn terrein.
Je hebt best vaak een geschetst grapje in zomaar een willekeurig topic die 100 likes oplevert, dat is echt wel winnaarsmateriaal hoor
Zeker, ik voel mij zielsgelukkig.
Maar dat maakt geen goede foto.
Ik ben een cartoonist en heel gelukkig er mee.
Lady’s and gentlemen, we’ve got a winner!