Stemtopic fotowedstrijd #48 thema: Strips

En nu massaal stemmen!
en excuses voor wie er niet bij zit, met 40 inzendingen moesten er toch een paar foto`s afvallen, het is niet anders.

Nou daar komt ie dan, stemt allen op de “Strips” fotowedstrijd.
Je kan maximaal 3 stemmen geven.

LET OP! VINKJE BOVEN DE FOTO IS DE JUISTE!

10 likes

@Henk de inzending van je zelfportret was indrukwekkend, echter 12 uur na de sluitingstijd van het topic helaas. Dus helaas is ie buiten de boot gevallen. Sorry. Ik had m er eerst nog wel ingezet, echter nu weet ik eindelijk waarom er maximaal 19 fotos worden geselecteerd: Er passen maar 19 in een topic… Toen ik klaar was met selecteren kon ik alsnog 6 foto`s skippen. :weary:

5 likes

Ps het vinkje BOVEN de foto’s is het juiste vinkje…

Ik zat hartstikke fout met vinken duzzzz.

1 like

volledigheidshalve nog even toegevoegt aan het eerste bericht.

2 likes

Ik snap niets van de selectie :sweat_smile:

Er doen hier foto’s mee met minder ‘likes’. Vorige keer was de selectie op basis van dit en was ik er niet bij, nu normaal wel en ben ik er ook niet bij…

3 likes

Tja smaak helaas, ik moest er 20 buiten de selectie houden. Kost best veel tijd en je doet het altijd verkeerd. Ik vond het horloge er niet echt flitsend uitkomen. Daarnaast probeer ik ook wat diversiteit in de selectie te houden. Volgende keer beter. Bij deze toch een eervolle vermelding:

4 likes

ik zie geen horloge op “foto” 4

Ik wel, de bartekening van Sandy. Geen idee waarom ie bij jou niet zichtbaar is

oh, nu zie ik hem, moest heel ver inzoomen.

Oh, ik dacht dat je de foto niet zag :). Ja dat horloge is klein idd…

Ik heb in “mijn” ronde ook gekeken naar likes, maar bedenk dat een vroeg geplaatste foto meer tijd heeft om likes te verzamelen dan één die op de dag van sluiting wordt geplaatst. Ik denk dat de we de organisator de vrijheid moeten geven om te kiezen. Beetje vertrouwen :slight_smile:

2 likes

Als da zo was had ik het volkomen begrepen, maar foto 2 stond er eerder op met 25% minder stemmen. Het is gewoon jammer, omdat er toch tijd en moeite in zo’n foto is gestoken.Enfin ja goed…ieder zijn manier I guess. Succes aan de anderen!

Ik heb er geen seconde over nagedacht om naar de likes te kijken. Er was afgelopen week 1 foto bij waarbij ik voordat er 1 like gegeven was al nagenoeg zeker was dat ie zou winnen. Dus tja. Volgende keer een topfoto maken… ik heb drie keer meegedaan, twee keer gewonnen. Ben minder goed in stemtopics :woman_shrugging:

Als je niet in de lijst staat, kan men niet stemmen en dus ook niet winnen en is een mening over wat een topfoto is, niet meer dan een persoonlijke mening.
Dat gezegd zijnde, succes met de stemronde!

Haha, maar goed ook. :see_no_evil:
Leuk gedaan overigens. :joy:

1 like

Gestemd op 3. Geen idee van wie die is, maar leuk gedaan. :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:t3:

2 likes

Die heb ik gemaakt. Dankjewel! :+1:

2 likes

topfoto’s worden hier niet gewaardeerd, toch @Candide?

1 like

Wait what? Zit jouw foto er niet bij? Onbegrijpelijk.

1 like

vast te edgy, maar ik doelde op deze

image

2 likes