Foto 1, 3 en 4 hebben van mij een stem gekregen, verder zijn alle stripfoto’s natuurlijk leuk😀!
Snap ik, ik had eerst 25 foto’s geselecteerd. Ik dacht who cares en meer keuze. Toen werkte de poll niet want Max 19 foto’s. Toen moest ik nog weer 6 foto’s weggooien. Op den duur ga je steeds sneller te werk…
Volgende keer doe ik net als bij het songfestival eerst twee halve finales en daarna de finale met alles nog een keer wat we allemaal al gehad hebben.
Prima foto, maar het horloge staat er geeneens scherp op.
Als je het horloge in dezelfde hoek als het schild had geplaatst dan was het wat dynamischer geworden en maakt het meer deel uit van de illustratie. Nu is het een horloge op een strip. En niet heel veel meer tbh.
zoveel mogelijk klanten per uur afwerken, daar verdien je het meeste mee
Heeft Frans meegedaan aan het songfestival?
Nu al de air van een winnaar
Niet vertellen hoe je moet winnen, ik wil nog een derde keer winnen, dit is de enige plek waar ik dingen win.
Ga alvast maar nadenken over het volgende thema
Ik ga niet zeuren , maarre foto 14?
Is geen strip maar een film of foto negatief…toch?
Ik heb foto 3 gestemd omdat die echt supercool gebruik maakt van de strip. Eervolle vermelding voor foto 10, die gewoon cool is.
Jammer dat ik het topic had gemist. Plaatje voor de sfeer:
En de winnaar is: @Rugter
Het komt als een grote verrassing want lang leek het er op dat ie… nee, het lag er erg dik bovenop dat dit de winnende foto zou worden. Met een fabelachtige 62% collega horlogeliefhebbers die hun stem uitbrachten op deze foto. Dik verdiend en bij deze de eeuwige roem en de plicht om de volgende wedstrijd te organiseren .
Spijtig genoeg had ik mijn exemplaar momenteel niet hier liggen, anders had ik uiteraard een foto met “Watchmen” ingestuurd…
Gefeliciteerd
@Rugter
Robbedoes en Kwabbernoot…
netjes in de middenmoot
Stemmers op die foto bedankt
@Rugter van harte gefeliciteerd met deze terechte overwinning, ook mijn stem ging naar jouw foto!
Dank allen vanaf mijn vakantieadres. Ik zal een mooi thema verzinnen.
Megumi?