Stemtopic fotowedstrijd #49 thema: Heavy Metal

Bij deze het langverwachte stemtopic voor de fotowedstrijd Numero 49: Heavy Metal.
Er waren niet veel inzendingen dus ik heb zelfs de vrijheid genomen om een inzending van ná de uiterste datum nog toe te laten :wink:
Een beetje onconventioneel, maar in post 5 op dit topic kun je je stem uitbrengen (thanks @junior). En dankzij @Time_Lord weet ik voortaan hoe het wel moet :slight_smile:

1
image
2
image
3
image
4
image
5
image
6
image
7
image
8
image
9
image
10
image
11
image
12
image
13
image
14
image
15
image
16
image
17
image
18
image
19
image

7 likes

Poll is verkeerd inderdaad.

Dat zag ik al ;-( Als iemand me een zet in de goede richting kan geven dan pas ik het aan!

Poll is verwijderd…(thanks @Time_Lord) als iemand me de volgende clue kan geven dan komen we er wel!

Stemmen maar …

• Foto 1
  • Foto 2
  • Foto 3
  • Foto 4
  • Foto 5
  • Foto 6
  • Foto 7
  • Foto 8
  • Foto 9
  • Foto 10
  • Foto 11
  • Foto 12
  • Foto 13
  • Foto 14
  • Foto 15
  • Foto 16
  • Foto 17
  • Foto 18
  • Foto 19

0 stemmers

Bij deze. :wink:

4 likes

Thanks!

1 like

Zet 'm op, nummer negen! :beers:

1 like

Resolutie is erg laag bij de foto’s of ligt dat aan mij :thinking:

Bij sommige foto’s wel ja.

Ik heb ze vanuit het topic gekopieerd en geplakt. Geen idee of dat de resolutie verlaagt.

1 like

Tip voor de volgende keer: De link naar de aangeklikte (origineel formaat) foto kopiëren en plakken in je bericht of de foto’s downloaden en opnieuw plaatsen. Dat laatste doe ik zelf altijd. Wel even op een vaste computer want via een mobieltje/touchscreen is het kløtewerk. :sunglasses:

Ik heb trouwens gestemd op nummer 14 van @anon53002072EV. :partying_face:
Uhm allemaal heavy metal, maar ook weer niet want het horloge is heel erg Breitlight volgens mij … :wink: compositie is over nagedacht, horloge is ‘in focus’. Lekker plaatje om te zien.

Nummer 1 vind ik een ontzettend mooie foto, maar ik kan hem niet ‘creatief’ plaatsen bij het thema. Meer een foto voor het thema “Raak een snaar” ofzo. Maar wel ook een mooi kiekje!

3 likes

Foto 1 = :1st_place_medal:
Daar past maar één nummer bij :

2 likes

Met die Gibson kun je een aardig potje metal spelen hoor. :metal:t3::guitar::sunglasses:

1 like

Met een blokfluit ook … :wink:

1 like

Audio or it didn’t happen.

image

Ik verbaas me soms over wat er allemaal op internet te vinden is, maar ûh: klik.

Van het jeugdorkest Himalaya Music, de blokfluitgroep. Ja echt!
Oh en de titel dezes, jawel “Heavy Metal” … :sunglasses:

2 likes

@jotun heeft een enorme verzameling geheavymetalde nummers (YouTube).

1 like

Je moet er maar van houden.
Doe mij maar Breitlight muziek … :wink:

Maar goed, fotowedstrijd. Heb jij al gestemd?

Ja, op nummer 1 natuurlijk. De enige echte. Aangezien de resolutie in dit topic een beetje naar de haaien is, onderstaand in vol ornaat:

2 likes

Die poll kan wel dicht. :scream:

image

@jotun wat wordt het volgende thema? :wink:

2 likes