Stemtopic fotowedstrijd #49 thema: Heavy Metal

Pfew :sweat_smile:
Wist nog niet dat een plaatje posten direct deelnemen is.
Kom met de schrik vrij :sunglasses:

@junior, ik doe met je mee. Nummer 1 is zondermeer de mooiste foto, vind 'm écht gaaf, maar ik krijg überhaupt geen heavy metal vibe van een gitaar. Ergo, exit alle andere gitaren. Of versterkers.
Ook ik kies 14! Goed in het metaal, leuke compositie waarbij het horloge door de uitvoering ook mooi bij de sfeer past.

3 likes

Ik ook!

1 like

wanneer sluit dat ding eigenlijk?

Dat weet alleen @Rugter. Doorgaans na 2 a 3 dagen. Maar dit is natuurlijk een gelopen race.

1 like

Daar lijkt het wel op. Ik stel voor dat woensdag om 18.00u de lijnen sluiten en de winnaar bekend wordt gemaakt.

En terecht. Foto 1 klopt gewoon! De andere zijn leuk gemaakt, maar nr1 kan zo in een folder.
En de suggestie dat je een horloge op een gitaar niet in heavy metal kan plaatsen?? :guide_dog:

2 likes

Beats me. :joy:

2 likes

Nummer 1 gestemd, nummer 7 is ook mooi, maar geen muziek dus, hoewel, met hamers kun je prachtige muziek maken🎵.

1 like

De winnaar is bekend @Jotun gefeliciteerd! Benieuwd wat het volgende thema gaat zijn!

1 like

Als ik een gitaar zie denk ík niet meteen aan metal. De foto in kwestie geeft me véél meer een blues-vibe en dat was niet de bedoeling :grimacing:.
Bedoel:

Elektrische gitaar: :ok_hand:
Heavy metal: :man_shrugging:

3 likes

@Jotun gefeliciteerd. Verdiende overwinning. Ik ben allang blij met m’n 2e plaats. @HansT niet helemaal goed gekeken. Als je goed kijkt, zie je dat het horloge om de hamersteel op een bund zat ,als verbeelding van de brede leren armbanden die veel door metalheads gedragen worden. @Jotun succes met het verzinnen van een nieuw thema.

3 likes

Idd. niet gezien, ook erg mooie foto👍🏻!

1 like

@jotun gefeliciteerd, verdiend gewonnen👍🏻 en @Eddie gefeliciteerd met de 2e plaats!

2 likes

@Jotun Gefeliciteerd :partying_face: :tada:

1 like

Het nieuwe topic is alweer live:

4 likes

@Jotun gefeliciteerd! Gewoon de mooiste foto. :muscle:t2:

Proficiat @Jotun

Verdiende winnaar @Jotun !

Gefeliciteerd @Jotun ,

Ik heb gevraagd je toe te voegen aan

De lijst van de eeuwige roem.