Stemtopic fotowedstrijd #65

Ok dan.

image

7 likes

Het thema voor de volgende fotowedstrijd wordt : nieuwslezers.

3 likes

Ok dan.

4 likes

ik zie geen horloge, mag niet.
:black_flag:

2 likes

Het nieuwe thema wordt: nieuwslezers met emmers.

1 like

:black_flag: :black_flag: :black_flag: :black_flag: :black_flag: :black_flag: :black_flag: :black_flag: :black_flag: :black_flag: :black_flag: :black_flag: :black_flag: :black_flag: :black_flag: :black_flag: :black_flag: :black_flag:

2 likes

Emmerende nieuwslezers?

3 likes

Frans…is thema Kleuren misschien iets? Lekker vrolijk en genoeg mogelijk lijkt mij.

1 like

Neeh, beetje saai. Gekleurde emmers is misschien wel leuk :thinking:
Heb wel wat leuks op het lijstje staan, komt wel goed :+1:t5:

4 likes

Daar heeft Rolex tegenwoordig het alleen recht op, lijkt me niks. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

:rofl: Omega ook sinds kort meen ik…

Top :+1:

2 likes

Ja, dr mag wel wat uitdaging aan zijn, des te leuker om iets te proberen produceren dat past. Ik hou de thread alvast mee in de gaten. :grin:

1 like

Stiekem toch nog lastig hoor. Je kan wel heel leuk zeggen : thema Speedboot, maar dat gaat m niet worden. En iets als bv militair etc is nu niet gepast.
Afgezaagde thema`s als vakantie, pasen of kerst zijn wel makkelijk en veilig, maar A niet voor nu en B afgezaagd en veilig. Niks mis mee, maar nu ff niet.

Het makkelijkste voor nu? Lente. Je horloge op een tulp leggen, tadaaaaaaaa klaar. Mag de volgende doen, je krijgt wel een hoop inzendingen, en voor de rest een prima onderwerp voor een fotowedstrijd.
148 foto`s van bloembollen en vrolijke bloemknoppen. Oh, en dauwdruppels :smirk:

1 like

Daar komt wel iets moois uit hoor. En het is een thema waarbij niet iedereen zijn of haar horloge zomaar op een dagblad of boek legt…:smirk:

1 like

Ja, jij staat waarschijnlijk wel klaar in die tuin van je :+1:t5: :joy:
Mooie foto`s altijd.

2 likes

Zeker weten. :stuck_out_tongue_winking_eye:. Maar serieus, een aantal edities geleden mocht ik ook een onderwerp uitkiezen, zat ook al erg lang in mijn hoofd, maar ik heb er te weinig bij stil gestaan dat niet iedereen in de metaalindustrie werkt, wat toch een beperkt aantal inzendingen opbracht. Lesje geleerd voor mocht ik nog eens winnen.

Met heujl veujl bokeh voor dat supah artistieke feel, nietwaar.

Ja, ik snap waar je mee zit :joy: dan inderdaad liever iets waar echt moet over nagedacht worden, maar dat zal het aantal inzendingen wel beperken natuurlijk. Benieuwd waarmee je op de proppen gaat komen!

1 like

Ja, dat heb je weleens :joy:
Ik wilde heel graag het thema Gloeiende Lava Wat Uit Een Tropische Vulkaan Stroomt, maar op het laatst toch maar niet gedaan.
Ik had toen de 80s gekozen. De 90s zijn saai, de 70s weer voor een heleboel te ver weg, en wat heb je nou nog in godsnaam in huis uit de 60s wat geschikt is voor een foto met een horloge erop :thinking: Ik in ieder geval niks.

1 like

Pureepatatjes met tomatensaus? Ik tip koekoek als winnaar. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Die editie is op zich al weer veel te lang geleden dat ik niet meer weet wat ik daarbij bedacht heb… :thinking:

1 like

Gefeliciteerd @FransT
Ik denk dat het wel aan jou toevertrouwd is om met een origineel thema te komen.

1 like