Stemtopic fotowedstrijd #65

Sinds 20u vandaag kan er niet langer ingezonden worden dus stomen we meteen door naar het stemtopic. Wil je iets meer te weten komen over bepaalde foto’s dan verwijs ik je door naar het eigenlijke draadje:

Er kwamen 35 geldige uitzendingen binnen maar omdat de poll begrensd is op maximaal 19 keuzes, aan mij de eer om alvast 16 inzendingen uit te sluiten van de stemming. Geen excuses, geen jammer, geen sorry, het hoort er allemaal bij zoals de volgende winnaar zal mogen smaken.

Mocht je je eigen foto niet terugvinden dan is dat dus geen vergissing en ook geen blamage. Dat betekent gewoon dat ik andere foto’s beter vond (wat niet expliciet wil zeggen dat ze dat ook zijn).

Jullie mogen 1 (één) uitbrengen, kies verstandig! De poll sluit Donderdag avond 20u. Wie op dat moment de meeste stemmen achter zijn foto heeft staan, wordt de onbetwistbare 65e winnaar van de HF fotowedstrijd voor de rest van zijn/haar leven.

En mag dan ook meteen het thema kiezen voor wedstrijd #66, inclusief het posten van het nieuwe draadje, het draadje promoten, de eerste selectie van 19 foto’s maken en tenslotte het stemtopic posten, net zoals ik nu poog te doen.

Hartelijk dank aan alle inzenders en onthou: winnen is belangrijker dan verliezen.

Hier het onverbiddelijke overzicht.

Foto1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

Foto 8

Foto 9

Foto 10

Foto 11

Foto 12

Foto 13

Foto 14

Foto 15

Foto 16

Foto 17

Foto 18

Foto 19

6 likes

Dat wordt ouderwets stemmen tellen. Zet 'm op, nummer negen!

• Foto1
  • Foto2
  • Foto3
  • Foto4
  • Foto5
  • Foto6
  • Foto7
  • Foto8
  • Foto9
  • Foto10
  • Foto11
  • Foto12
  • Foto13
  • Foto14
  • Foto15
  • Foto16
  • Foto17
  • Foto18
  • Foto19

0 stemmers

6 likes

Bedankt @Colnago ! Geen idee hoe je het gedaan hebt maar hopelijk werkt dat.

1 like

@FransT krijgt mijn stem. Dik verdiend. :v:

1 like

Foto 13 krijgt mijn stem, nipte overwinning op foto 14.
De veiling georganiseerd door @GiveMeYourDough gaf voor mij de doorslag.

2 likes

Ik had willen stemmen op 6, 7 en 13 want ik dacht dat je drie stemmen uit mocht brengen

Het is dus foto 6 geworden

Iedereen succes :+1:

1 like

Je moet best wel een tijdje goed vergelijken als je maar één stem uit mag brengen.
De eerste stem op nummer 18. Ik weet natuurlijk niet helemaal zeker of het ook zo bedoeld is, maar ik zie hier meer symboliek in, dan goed is voor mijn nachtrust

@FransT for the win!

1 like

10, 13 & 14 vond ik zeker de mooiste foto’s. @JohnD erg leuk bedacht en mooi uitgevoerd!
@Colnago creatief en perfect bij het onderwerp!
En mijn uiteindelijke stem naar @GiveMeYourDough voor sowieso een heel leuk zelfgemaakt horloge, maar bovenal een prachtig gebaar voor Oekraïne. Hulde voor jou en alle donateurs! :ok_hand:t2::four_leaf_clover:

4 likes

Nummer 7 van Frans sprong er toch wel uit voor mij :+1:

1 like

Wat een prachtige foto @FransT

1 like

Ga nog winnen ook :man_shrugging:t5: , da`s ook wat.
Twee gekleurde A4 tjes op de eettafel, en een ouwe Samsung. Het lage zonnetje zorgde voor de special effects :sun_with_face:

5 likes

Aan creativiteit geen gebrek op HF! Complimenten voor de inzendingen!

1 like

Jazeker heb je gewonnen! Gefeliciteerd!!
Nu is het eer aan jou om het volgende thema te presenteren.

Nogmaals dank aan alle deelnemers!

3 likes

Proficiat @FransT mooie foto.

1 like

tnx :+1:t5:
Onverwacht, want het was maar een snelle en simpele foto (met weinig originaliteit).

Ja… :thinking: Het zijn echter rare tijden. Ik heb al lang een lijstje met potentiele thema`s, maar een groot gedeelte valt nu toch echt af.
Waarom? Omdat bv het thema tropical party :partying_face: :palm_tree: nu gewoon niet het juiste moment is. Je merkt het overal, zeker ook hier : men is niet vrolijk, licht en snel geirriteerd, gespannen door het nieuws, financieel niet lekker na 2 jaar lockdowns en nu Oekraine, etc.

Dus dit weekend even rustig koekeloeren voor een geschikt onderwerp, komt goed.

3 likes

Jawel, ik had daar ook mee af te rekenen en heb mijn oorspronkelijke ideeën aan de kant gezet. Ook de keuze voor blauw / geel was natuurlijk riskant maar dankzij enkele kleine correcties toch nog goed verlopen. Alvast succes met je keuze straks!

1 like

Gefeliciteerd :tada:

Emmer. Doet het altijd goed.

1 like

Het thema voor de volgende fotowedstrijd wordt :

Emmer

1 like