Stemtopic HF Foto Challenge #107 Watch (and) Book “de winnaar is bekend!”

Stemronde HF Foto Challenge #107 “Watch (and) Book”

Selectie
Uit 58 prachtige foto’s van horloges en boeken heb ik 19 foto’s gekozen voor de stemronde.
De map met de selectie van 19 foto’s heb ik telkens weer opnieuw bekeken en ook telkens weer vergeleken met de map met niet geselecteerde foto’s.
Het betekent natuurlijk wel dat de overige 39 foto’s ook erg leuk zijn, maar het is een logisch gevolg van een challenge dat er keuzes moeten worden gemaakt.

Bij het selecteren heb ik zoveel mogelijk de namen van HF vrienden geprobeerd te negeren, bij sommige foto’s lukte dat niet helemaal. Jullie kunnen er van op aan dat ik zo onpartijdig mogelijk aan het werk ben gegaan.

Geslaagde HF Foto Challenge
Met elkaar hebben we een erg leuke en enthousiaste horloge foto wedstrijd neergezet!

Van harte hoop ik dat de HF Foto Challenge nog lang blijft bestaan, als je nu niet bent geselecteerd, ben je bij een volgende challenge misschien wel bij de eerste drie (of win je zelfs😀).

Stemmen
Er mogen drie keuzes worden gemaakt, vink het hokje boven de foto naar keuze aan, of klik gewoon op de foto naar keuze:

De poll sluit op zaterdagavond 24 februari 20.00 uur

Alle geselecteerde foto’s bij elkaar:

13 likes

Foto 18 en 19. Chapeau :tophat:

4 likes

Prachtige fotografie het was weer moeilijk kiezen :thinking:

2 likes

Ik vond het juist heel moeilijk kiezen. Goede ideeën gezien, maar de uitwerking vond ik dan weer jammer… Enfin, mijn keuze is niet bepalend (misschien gelukkig maar😅).

2 likes

Een paar hebben er echt goed en creatief over nagedacht :ok_hand:t3:
Persoonlijk 13 en 15

Leuke Challenger :100:

3 likes

Gestemd op alleen foto 18 :+1:

3 likes

Mooie inzendingen zo! Benieuwd naar de winnaar :clap:

1 like

9, 13 en 16. Veel mooie inzendingen. Dank voor het leuke topic en de organisatie Hans

1 like

Leuk om aan mee toe doen, super leuke inzendingen gezien die uitblinken in creativiteit en orginaliteit :ok_hand:

2 likes

Oef… ik wilde er eigenlijk meer dan drie kiezen. Erg mooie selectie. Je hebt er een flinke kluif aan gehad @HansT

3 likes

Voor mij beduidend foto 13! Bijzondere foto en ook in mijn ogen het beste het thema toegepast. Succes! :ok_hand:t2:

2 likes

Daar ben ik het ook wel mee eens.
10 en 18 vind ik erg mooie flatlay fotografie. Deze foto’s zouden zo in een horlogemagazine kunnen staan.

2 likes

Heerlijke challenge, prachtige inzendingen die idd niet zouden misstaan in de diverse (online) magazines. Uitstekende organisatie @HansT :+1:

1 like

Mooie selectie zo. Het was een succes Hans! Met zoveel inzendingen, en de moeite die je er in hebt gestoken. Erg leuk!

2 likes

Foto 15 wat een mooie melancholische warme foto heb je gemaakt.
Zowel ( pop up-)boek als setting mysterieus op(en) gezet.
You are my winner

6 likes

Mooie foto`s en leuk thema, maarrrrrrrrrrr wat ik opvallend vind dat niemand op de gedachte is/was gekomen op een stripboek van Jurk te gebruiken :disappointed_relieved:
Ben zelf midden in een verhuizing en heb nog een (ijdele) poging gedaan om de bewuste dozen op te zoeken maar bij de 8e deels uitgepakte doos zij mijn vrouw: Ho Stop zo is het wel genoeg.

2 likes

:grin: blijkbaar laat je het daarna zo liggen. Heb ik ook een handje van.
Maar ja die kalender had gekund natuurlijk. :thinking:

Hans, je had een prima thema bedacht, wat ongelooflijk veel creativiteit opriep bij mensen.

2 likes

zij moet zei zijn natuurlijk

2 likes

13 en 11 :+1:t4:
En 13 gaat als een speer :1st_place_medal: da`s wel duidelijk

2 likes

Inderdaad!
En terecht!
Al een thema in gedachte Kevin? :wink:

3 likes