Selectie
Uit 58 prachtige foto’s van horloges en boeken heb ik 19 foto’s gekozen voor de stemronde.
De map met de selectie van 19 foto’s heb ik telkens weer opnieuw bekeken en ook telkens weer vergeleken met de map met niet geselecteerde foto’s.
Het betekent natuurlijk wel dat de overige 39 foto’s ook erg leuk zijn, maar het is een logisch gevolg van een challenge dat er keuzes moeten worden gemaakt.
Bij het selecteren heb ik zoveel mogelijk de namen van HF vrienden geprobeerd te negeren, bij sommige foto’s lukte dat niet helemaal. Jullie kunnen er van op aan dat ik zo onpartijdig mogelijk aan het werk ben gegaan.
Geslaagde HF Foto Challenge
Met elkaar hebben we een erg leuke en enthousiaste horloge foto wedstrijd neergezet!
Van harte hoop ik dat de HF Foto Challenge nog lang blijft bestaan, als je nu niet bent geselecteerd, ben je bij een volgende challenge misschien wel bij de eerste drie (of win je zelfs😀).
Stemmen
Er mogen drie keuzes worden gemaakt, vink het hokje boven de foto naar keuze aan, of klik gewoon op de foto naar keuze:
Ik vond het juist heel moeilijk kiezen. Goede ideeën gezien, maar de uitwerking vond ik dan weer jammer… Enfin, mijn keuze is niet bepalend (misschien gelukkig maar😅).
Mooie foto`s en leuk thema, maarrrrrrrrrrr wat ik opvallend vind dat niemand op de gedachte is/was gekomen op een stripboek van Jurk te gebruiken
Ben zelf midden in een verhuizing en heb nog een (ijdele) poging gedaan om de bewuste dozen op te zoeken maar bij de 8e deels uitgepakte doos zij mijn vrouw: Ho Stop zo is het wel genoeg.