STEMTOPIC HF foto challenge #22 - Thema: ‘JOUW HORLOGE EN DE ZON’

Ik heb geen wristshots gezien hoor :rofl:… zo zie je maar veel nieuwe personen (lees eerst de regels voor je inzending ) die interesse tonen in de challenge wat nieuwe mooie versies teweeg brengt.

2 likes

The wristshots zijn er uiteindelijk uitgefilterd :grinning:.

2 likes

Mijn hemel, dit is wel een hele moeilijke! Ik ben uiteindelijk voor foto 9 gegaan!

Ik heb in ieder geval al gewonnen, dit is al de 2e keer dat ik door ben naar de stemronde :sunglasses:

1 like

Foto 4 krijgt mijn stem ,:ok_hand: maar veel mooie inzendingen

1 like

#14 ! Want gewoon heel mooi en een ander perspectief dan de meeste inzendingen.

Ik heb uiteindelijk ook geen inzending gedaan. Ben er wel op uit geweest om een foto te maken, maar de resultaten hadden uiteindelijk niet zoveel met het thema te maken :sweat_smile:

Zie foto

Overigens door velen super mooie foto’s ingezonden!

6 likes

Ik twijfel tussen vier, twaalf uur veertien, de rest is allemaal hetzelfde.

1 like

Absoluut 12.
Heerlijk sfeertje

Nee hoor, ik ben tenslotte verkiesbaar.

Winnen is wat anders, daar is mijn foto een beetje “te anders” voor.
Maar dat maakt niet uit, gewoon suoer leuk om te doen.

3 likes

Foto 12 of foto 19. Toch gekozen voor nummer 12, sprak me net iets meer aan qua diepte in de foto

1 like

Hoppa! We hebben al 100+ stemmen, … lekker bezig. :sunglasses:

giphy

Op naar de (minimaal) 200, met nog ruim een dag te gaan moet dat kunnen. Toch?

5 likes

Gisteren gestemd. Net nog even alles grondig bestudeerd . Goed gedaan gisteren. Nr4 .Zoals ze dat zo mooi zeggen: Met kop en schouders. :cowboy_hat_face:

2 likes

De uitslag volgt vanavond, laat op de avond dus je hebt nog genoeg mogelijkheden om te stemmen! We hebben er nog een stuk of 90 nodig, … :wink:

2 likes

Heb je al gestemd Chris? (ik kon het niet vinden) Jouw stem kan op dit moment behoorlijk verschil maken😀.

1 like

Geen twijfel: 14.

2 likes

Toch zestien gepakt vanwege compositie, bokeh, objectbelichting ondanks tegenlicht en de kleurstelling, die ik gewoon mooi vind. Ik mag een milde hekel aan G-shocks hebben, maar ik bedacht me dat het om de foto ging. :slight_smile:

2 likes

Foto 4 gestemd; pure originaliteit! :ok_hand:
En natuurlijk gewoon (ook) een mooie foto.

Foto zestien is inderdaad erg mooi gemaakt. Zelf koos ik voor foto nummer veertien, terwijl ik het merk van het horloge niet eens weet😀.

2 likes

Is het een Alpinist?

2 likes

Zou kunnen, ik heb een keer een Seiko gehad met ongeveer hetzelfde bandje😀.

1 like

Bingo!

2 likes