STEMTOPIC HF foto challenge #22 - Thema: ‘JOUW HORLOGE EN DE ZON’

Thema: Jouw Horloge en de Zon

Ik ben ontzettend blij dat ik niet in de schoenen van @HansT sta, dat ik alleen maar een hulpje ben … want ûh, je zou maar de maximaal 19 mooiste/beste/leukste/meest aansprekende foto’s moeten uitzoeken van alle inzendingen van deze ronde van de ‘HF Foto challenge’.

Pfff, lastig! :see_no_evil: :wink:

Maar goed, @HansT is dé winnaar van de vorige ronde en dus aan hem de eer een keuze te maken. Hieronder in willekeurige volgorde de selectie van Hans. Moge de beste winnen!

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

Foto 8

Foto 9

Foto 10

Foto 11

Foto 12

Foto 13

Foto 14

Foto 15

Foto 16

Foto 17

Foto 18

Foto 19

Breng je stem uit …

Moge de beste foto winnen! :camera_flash:

  • Foto 1
  • Foto 2
  • Foto 3
  • Foto 4
  • Foto 5
  • Foto 6
  • Foto 7
  • Foto 8
  • Foto 9
  • Foto 10
  • Foto 11
  • Foto 12
  • Foto 13
  • Foto 14
  • Foto 15
  • Foto 16
  • Foto 17
  • Foto 18
  • Foto 19

0 stemmers

PS Donderdagavond (13 augustus) sluit ik de poll en maak ik namens @HansT de winnaar bekend. Hij/zij mag zich vast opmaken voor het organiseren van de volgende editie. Feest! :wink:

8 likes

Ik viel binnen deze selectie zelf direct voor 16 of 19 … na wat getwijfel over en weer ga ik voor foto 19 als ‘de winnaar’. Ik vind hem technisch ietsje beter. Overigens, als ik twee stemmen had mogen uitbrengen hadden jullie beide mijn stem gekregen. Fraaie foto’s!

Allemaal mooie foto’s trouwens, maar er kan er maar één de winnaar zijn helaas. :slight_smile:

2 likes

Mooie foto’s weer! Ik heb hevige twijfel tussen 17 en 19. Ik ben uiteindelijk voor 17 gegaan, omdat ik die iets beter bij de opdracht vind passen.

1 like

Ik ga voor 16. Simpel maar gewoon goed. Soms hoeft het niet moeilijk te zijn.
Voor het eerst trouwens dat ik niet door de voorronde ben gekomen :thinking:

3 likes

Ik ook niet.

Oh wacht, ik heb deze keer niks ingezonden … :rofl::joy:

2 likes

Ik ben zowaar door de voorronde heengekomen.
Heel veel mooie inzendingen trouwens.
Mijn stem gaat naar 4 - op de een of andere manier spring die er voor mij uit (zon met een knipoog)

2 likes

Foto 16 en 19… heel mooi! Overigens meerdere goede inzendingen :wink: Keuze tóch voor 16 gegaan.

2 likes

Ben al door de selectie gekomen is goed genoeg :joy:

1 like

Er zijn heel veel prachtige foto’s ingestuurd, de selectie was zoals @junior al schreef, erg moeilijk.

Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen, ik hoop dat niemand boos is.

Zelf ben ik erg benieuwd wie de meeste stemmen gaat krijgen en wat het volgende onderwerp wordt.

Vanavond heb ik in de selectie m’n stem aan nummer 14 gegeven, een prachtige stralende sfeer.
Bij het fotograferen van of met de zon is lens flare een lastig gegeven, soms pakt het heel leuk uit en soms is het gewoon een foutje in de foto.

8 likes

Foto 19 kan zo een reismagazine in :camping::mountain_snow:

1 like

Wat een sterke selectie :+1:
Zeer moeilijk om hier uit te kiezen.
Na verschillende keren scrollen uiteindelijk voor nummer 9 gegaan.

1 like

Leuk dat ik er tussen sta (nummer 18). Heb zelf op 2 gestemd. Mooi plaatje van een mooi horloge.

2 likes

Ik sta er ook tussen! :partying_face: nr 6. Vind ik al leuk :grin:

3 likes

Nog nooit zo zeker geweest van mijn stem: foto 19. Alsof het horloge ieder moment gejat kan worden door een stokstaartje. mocht deze er niet bijstaan dan had ik tussen een 5 tal andere prachtige fotos moeten kiezen :grimacing:

1 like

Erg leuk thema heb je uitgekozen @HansT. Door verbouwdrukte kom ik even weinig aan fotograferen toe. Anders had ik zeker meegedaan.

Heel veel mooie inzendingen ook. Ik heb gekozen voor de compositie van nr. 12. Leuk gedaan

2 likes

Ik ben er zelf niet toe gekomen …

I voted 19😁
Succes aan de kandidaten

1 like

Twijfelde tussen 12 en 19… 12 werd het. Mooie foto’s allemaal :ok_hand:

1 like

Wilde eigenlijk voor foto 2 gaan maar dat is egocentrisch :stuck_out_tongue_winking_eye:. Foto 12 heeft mijn vote :+1:

1 like

Best wel een aantal usual suspects die nu niet hebben meegedaan (ik had er zelf ook geen tijd voor deze keer) en toch een steeds groter wordend aantal mooie inzendingen. Leuk! :ok_hand:

Ook best wel veel wristshots, haha… het is even wennen! :sunglasses:

2 likes

Pffff wat een mooie inzendingen. Toch maar voor 19 gegaan.

1 like