STEMTOPIC HF foto challenge #23 – Thema: oud hout

Getwijfeld tussen 5 en 6, maar lijkt erop dat 6 het wel gaat redden.
Dus mijn stem gaat naar 5 voor de eer.

Top thema @Stephannl, Hout levert altijd mooie plaatjes op vind ik.
Helaas zelf geen tijd gehad om mee te doen, maar naar deze mooie plaatjes kijken is ook leuk :slight_smile:

2 likes

Dit gaat foto 6 met grote afstand winnen. Read my lips.

2 likes

Inmiddela 130 stemmen! Ga zo door! Ik geef u wat ‘extra’ tijd.

Want de oplettende lezer had alvast gemerkt dat…

… dit jaar niet bestaat. Donderdag 27 augustus wel, en met die datum wordt eer gedaan aan de regel dat de stemronde 2 dagen openstaat. Begin van donderdagavond sluit de poll.

Leuke foto‘s allemaal weer. :ok_hand:
Stemmen nog tot vanavond. :grinning:

1 like

140 stemmen… Keep pushing!
Op naar de 150!

l2JebARPY0I6mSI5G

…met 37% van de (145) stemmen…

giphy

Van harte gefeliciteerd, geniet van de eeuwige roem en veel succes met het bedenken van het nieuwe thema (#24) en de organisatie!

16 likes

Congrets :tada: terechte winnaar

1 like

Hiehiep @Henk was al vanaf dag 1 duidelijk he :smile:

2 likes

Gefeliciteerd! Terechte winnaar.

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Proficiat!!

Op naar de volgende …

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Hartelijk dank allen!

Ook met dank aan mijn familie en in het bijzonder mijn vrouw die dit mede mogelijk gemaakt hebben! Mijn producer, lichttechnicus, attributenprovidor, personal assistent,. o wacht…

O, uhh , het is niet de Oscaruitreiking.:grinning:

En toch heel blij mee, ook gezien de mooie en leuke andere inzendingen. Soms moet je net het geluk hebben op een idee te komen en het dan ook nog goed uit te voeren.

Het brengt me echter wel in een onverwacht probleem, het bedenken en uitvoeren van de volgende opdracht.
Bij deze vraag ik dan ook vriendelijk of @junior mij hier in bij wil staan en mij middels een PB te contacteren.

Nogmaals iedereen hartelijk dank en leuk om in de eeuwige lijst van roem te staan! Ik ga er vanavond maar eens eentje op drinken en meld mij dan binnenkort met de nieuwe opdracht!

Proost! :beers:

22 likes

Terechte winnaar, van harte proficiat :tada::tada:

1 like

Gefeliciteerd met de eerste prijs, verdiende overwinning!

1 like

Van harte en volkomen terecht. Ben benieuwd naar je thema. Niet dat ik een horloge heb, maar toch. :upside_down_face:

2 likes

Wil je er eentje lenen, knul?

1 like

Goed plan. Kan ik ook eens meedoen aan zo’n thema.

1 like

200 (2)

2 likes