Dank aan alle enthousiaste deelnemers voor hun inzendingen. Zoals iemand zei, met dit thema kan je alle kanten uit. En inderdaad, er kwamen uiteenlopende foto’s voorbij. Dat maakte de klus om te selecteren dan ook wel lastig. Ik heb vooral proberen te letten op de compositie, de fototechnische kwaliteit en originaliteit. Van 50 foto’s (de foto’s die niet aan de criteria voldeden niet meegerekend) kwam ik op 22 foto’s, waarna ik mezelf moest dwingen om op 15 foto’s uit te komen. Deze 15 foto’s zijn hieronder in willekeurige volgorde opgenomen. Ik wens de geselecteerden veel succes!
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Foto 8
Foto 9
Foto 10
Foto 11
Foto 12
Foto 13
Foto 14
Foto 15
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Foto 8
Foto 9
Foto 10
Foto 11
Foto 12
Foto 13
Foto 14
Foto 15
0stemmers
PS Woensdagavond (27 augustus) sluit ik de poll en maak ik de winnaar bekend. Hij/zij mag zich vast opmaken voor het organiseren van editie #24.
Twijfel tussen 6, 7 en 15.
Waarbij foto 15 de two tone gewoon opgaat in het hout. Is juist het contrast van foto 7 zeer fraai.
Toch is het foto 6 geworden hier word je gewoon naar binnen gezogen.
Mijn complimenten
Sorry folks… dat is mijn schuld. Ik heb de foto’s gekopieerd en daarbij is de resolutie vernaggeld denk ik. Kan topic niet meer aanpassen. Bij twijfel zijn de oorspronkelijke foto’s in het eerdere topic te zien.