Stemtopic HF Fotowedstrijd #53 - Thema: uurwerk

Hierbij het stemtopic van de 53ste HF fotowedstrijd:

Dank allemaal voor de inzendingen.
Uit alle inzendingen heb ik een selectie gemaakt waaruit jullie mogen kiezen via de poll.

Je hebt 2 dagen de tijd om te stemmen op jouw favoriete 3 foto’s. De poll sluit automatisch op zondag 26 september 13:00 uur Let op, je mag op 3 foto’s stemmen, maar dat hoeft niet. Als er wat jouw betreft een duidelijke winnaar is stem je gewoon daar alleen op.

Alle deelnemers bedankt en de rest veel plezier met stemmen.

HF Fotowedstrijd #53
  • Foto 1.
  • Foto 2.
  • Foto 3.
  • Foto 4.
  • Foto 5.
  • Foto 6.
  • Foto 7.
  • Foto 8.
  • Foto 9.
  • Foto 10.
  • Foto 11.
  • Foto 12.
  • Foto 13.
  • Foto 14.
  • Foto 15.
  • Foto 16.
  • Foto 17.
  • Foto 18.
  • Foto 19.

0 stemmers

5 likes

Lastig kiezen met veel van hetzelfde.

Foto 14 steekt wel boven het maaiveld uit vindt ik.

Ik heb 3, 5 en 6 gestemd :slightly_smiling_face:
Veel succes allemaal :+1:

Nja, foto 3 doet eigenlijk als enige wat ik van een uurwerkfoto wil zien: Een macro shot zonder vingers, achtergronden en gelul er bij. Helaas in zwart wit, dat wel weer, maar contrastrijk genoeg om mooi te zijn.

Props voor 17 en het creatieve 5. Altijd leuk, een röntgenbeeld van een quartz. Foto 1 ook nog mooi, en uiteraard is foto 14 weer prachtig belicht.

1 like

Oei, stemvork bedoel je toch?

1 like

Ik weet hoe die dingen werken, maar kan er geen uittekenen en heb er nog nooit eentje in handen gehad. Ik vrees dat ik een batterij zag, en iets wat op een spoel leek, en dus maar wat aannam. :slight_smile:

1 like

Het uittekenen moet je aan @Brodie overlaten.
Je hebt toch weleens een Bulova Accutron met open wijzerplaat gezien?

2 likes

3 likes

image

Helaas heb ik zelf geen horloges met een doorzichtige achterkant en eentje open maken durf ik al helemaal niet.

Ben voor 2 en 13 gegaan, met de gedachte dat dat degenen zijn die ik nog wel aan de muur zou kunnen hangen.

Vooral foto’s van mooie uurwerken, maar ik mis best wat creativiteit wat fotografie zelf betreft. Misschien een lastig topic wat dat aangaat?

Tja die van mij was anders maar die heeft de voorselectie niet overleefd :grin:

De stembussen zijn gesloten!
Van harte @malus65 met deze glansrijke overwinning! :partying_face::partying_face::partying_face:

Veel succes met het organiseren van de 54ste fotowedstrijd!

9 likes

@malus65 Gefeliciteerd :partying_face: :tada:

2 likes

Mooie winnaar :ok_hand:

2 likes

Gefeliciteerd :tada: Dat was direct bij de inzending al duidelijk. Wat een plaatje :ok_hand:t3:

1 like

Ojee. Maar bedankt voor de complimenten :slight_smile:

4 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Dank!

1 like

Is er al een nieuw thema?