Toch wel 1 van de fijnste draadjes voor het oog van de afgelopen weken:
Iedereen die een bijdrage heeft geleverd, dank voor de mooie inzendingen! Er is duidelijk optimaal gebruik gemaakt van het decor buiten. De selectie was niet makkelijk, mooie inzendingen welke uiteindelijk zeer dicht bij elkaar lagen qua likes: gemiddeld 19 likes.
De eerste foto van @lasteraar was de favoriet qua likes maar conform de regels gediskwalificeerd (eerdere inzending). Ik had graag de selectie van 19 iets opgerekt naar 23 om nog een aantal prachtige foto’s mee te kunnen nemen echter laat de poll dat niet toe.
3 dagen heb je de tijd om te stemmen op je drie favoriete foto’s en daarmee sluit de poll automatisch op woensdag 17 november om 00:00 uur.
De MM200 van Grote smurf door @JuKo is wel m’n favoriet. Lijkt wel kunstmatig maar gezien andere van zijn foto’s heeft 'ie er wel een oog voor
Verder lastig kiezen inderdaad, mooi spul deze ronde, maar heb ook de inzendingen van @TiBrew en @lasteraar een punt gegund, vond ik ook erg mooie foto’s!
Mooie foto’s geworden Zoveel kleur, zoveel paddestoelen. Heb ik iets verkeerds gegeten?
1 en 15 zijn wel 2 van mijn favorieten deze keer. Grappig om te zien dat de Bulova SS ook goed vertegenwoordigd is. Daar begin ik nu wel met een schuin oog naar te kijken, voor mijn wishlist.
Hey wat leuk! Heb het hele stemtopic gemist
Maakt het gepiel met een draaiend zakhorloge in de ene hand en onwillige iphone in de andere hand helemaal goed. #datdoeiknooitmeer
Ben ik nou de eerste (gedeelde) vrouwelijke winnaar?