Stemtopic HF Fotowedstrijd #61 - Watch ‘n Stuf

Het is zover… de stemronde van de eerste fotowedstrijd van 2022:

Iedereen die een foto heeft ingezonden, hartelijk dank hiervoor! Het was uiteindelijk toch nog lastig om een selectie te maken. Mocht je foto in de selectie van 19 stuks niet tussen zitten, no hard feelings, maar dit is de uiteindelijke selectie geworden. Foto’s staan in volgorde van inzending.

Succes aan alle genomineerden en moge de beste de eer hebben om de eerste winnaar te zijn van 2022!!! :1st_place_medal: :trophy:

3 dagen heb je de tijd om te stemmen op je drie favoriete foto’s.
De poll sluit automatisch op dinsdag 11 januari om 23:59 uur

Foto 1 - Colgano:

Foto 2 - Bertus1:

Foto 3 - ElderRuwy:

Foto 4 - Bwatched:

Foto 5 - Metinsta:

Foto 6 - LastGentleman:

Foto 7 - mheldoorn:

Foto 8: - TomTom:

Foto 9 - WPS:

Foto 10 - mozaiek:

Foto 11 - Mipnick:

Foto 12 - Sonofalange:

Foto 13 - Redchilly:

Foto 14 - xanderx:

Foto 15 - Neyra:

Foto 16 - Badbart:

Foto 17 - WatchWalker:

Foto 18 - FransT:

Foto 19 - TiBrew:

7 likes
Poll Fotowedstrijd #61 Watch ’ Stuf
  • Foto 1
  • Foto 2
  • Foto 3
  • Foto 4
  • Foto 5
  • Foto 6
  • Foto 7
  • Foto 8
  • Foto 9
  • Foto 10
  • Foto 11
  • Foto 12
  • Foto 13
  • Foto 14
  • Foto 15
  • Foto 16
  • Foto 17
  • Foto 18
  • Foto 19

0 stemmers

6 likes

Er zitten weer hele gave foto’s tussen. Maar mijn stem heb je @LastGentlemen :clinking_glasses: je foto deed me schateren.

2 likes

6,11 en 18 hebben mijn stem gekregen

1 like

Foto’s 1, 10 en 19 hebben mijn stem gekregen!

2 likes

Mooie foto’s.

Jammer dat mijn foto het niet gered heeft, ondanks de vele likes :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar bij deze kies ik voor foto 4 van @Bwatched!

Zou toch gaaf zijn als die weer een fotowedstrijd wint :grin:

1 like

may the force be with you :pray:

2 likes

5,9, en 19 :v:

1 like

1 en 19

2 likes

Ik neem vaak deel aan de wedstrijd (ook 1 keertje mogen winnen) omdat ik dit een supergaaf topic vind. Maar soms bekruipt me wel het gevoel dat het doel voorbijgeschoten wordt. Zoals de titel al zegt, het is een fotowedstrijd. Die kan je beoordelen op originaliteit, compositie, technische kwaliteit, enz. Maar de basis vereiste is wel dat de inzending het thema dekt. Haast wekelijks is er een ander thema dus voor ieder wat wils en de winnaar van de laatste editie mag het thema kiezen. En de daarbij behorende regels plus voorselectie.
Waarom wil ik dit commentaar delen? Wel omdat ik vind dat foto 19 van @TiBrew volgens mij mijlenver de beste foto is die er tussen zit. Maar toch niet mijn stem heeft gekregen omdat het thema volgens mij anders was bedoeld.
Ook mijn eigen foto (17) past niet bij het thema. Ik heb hem ingestuurd omdat TS een dergelijke voorbeeldfoto deelde en ik mijn foto toevallig recent had gemaakt, maar niet met dit doel voor ogen. Waarom ik dan op mezelf heb gestemd? Foutje, moet ik achteraf toegeven, zal niet meer gebeuren.
Foto’s die wel perfect de lading dekken zijn 1, 2, 3, 4, 7, 9, 11, 12, 12, 14, 16 en 18. Puur beoordeeld op toepasselijkheid, gaat mijn persoonlijke voorkeur uit naar 4 @Bwatched , 11 @Mipnick en 2 @Bertus1 (in die volgorde).
Elke vorige winnaar en dus TS heeft uiteraard het recht om de regels te interpreteren zoals hij zelf wil, dat is ook het leuke van deze wedstrijd.

Gefeliciteerd @TiBrew je hebt met voorsprong de beste foto ingestuurd. Je mag straks waarschijnlijk het nieuwe thema kiezen dus aan jouw de eer de geest erin te houden!

Bedankt weer aan alle deelnemers, keep it up!

7 likes

Ik had ook eigenlijk een foto klaarliggen die meer “binnen het thema past”, maar het was niet veel anders dan wat anderen al hadden ingezonden. Dit gebeurd met bepaalde thema’s, dat iedereen min of meer dezelfde foto heeft, dus ik heb toen gekozen voor een wat meer out of the box foto.

Grappig genoeg dacht ik dat ik precies om jouw punt wellicht niet mee zou doen voor de winst, maar ik waardeer de stemmen :slight_smile:

5 likes

1, 3 & 16

2 likes

18 , 12 ,10 :+1:
Ik wist bij voorbaat al dat die van mij er niet tussen zou zitten . Die kleinzoon van mij had er echt een zooitje van gemaakt :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Beetje het horloge tussen de Duplo verstoppen, bah :wink:
Nu ook al weer met zijn vette tengels aan mijn horloge .


Ik heb als opa heel wat te verduren :roll_eyes:

8 likes

Ik ben een beetje fotografie kenner en vind dat deze 2 zeker in de eindronde mochten. Verder hele mooie inzendingen en laat de beste winnen.
54cad630cc9bcaf2b1e894c3e240ce5c1ae74632_2_666x500 89ff9fb56896ec16cad099c3e946036e3cadf896_2_690x460

3 likes

Gestemd op 11, 14 en 17

Mooie composities en weinig “rommel” op de foto’s

Ik hou namelijk niet van rommel :slightly_smiling_face:

1 like

Foto 5 heeft mijn stem maar zaten een aantal andere foto’s tussen die ook erg tof waren maar misschien iets meer voor de hand liggend…

De laatste dag dat er gestemd mag worden. Dus nog even een upje, voordat de poll automatisch sluit.

Ik zag nog een mooie foto van @ray1981 in het inzendingen topic waar echt wel stuff op stond. Maar die zie ik niet terug in de stemlijst :man_shrugging:

2 likes

Beetje top 2000 gevoel.
Je mag stemmen, maar alleen op de plaatjes die wij uitkiezen.

1 like

Was zeker top 3 in eindstemmen, maar ja, its all in the game. smaken verschillen nu eenmaal.

1 like