Stemtopic HF Fotowedstrijd #61 - Watch ‘n Stuf

De laatste dag dat er gestemd mag worden. Dus nog even een upje, voordat de poll automatisch sluit.

Ik zag nog een mooie foto van @ray1981 in het inzendingen topic waar echt wel stuff op stond. Maar die zie ik niet terug in de stemlijst :man_shrugging:

2 likes

Beetje top 2000 gevoel.
Je mag stemmen, maar alleen op de plaatjes die wij uitkiezen.

1 like

Was zeker top 3 in eindstemmen, maar ja, its all in the game. smaken verschillen nu eenmaal.

1 like

Het zou inderdaad leuk zijn geweest als iedere inzending kon meedingen, echter de poll kent maar 19 regels. Denk dat om deze reden de regel is opgezet.
Er moet dan helaas gekozen worden uit de leukste / beste foto’s en dat is best lastig. Je wilt namelijk niemand tegen de schenen schoppen. Sommige foto’s vond ik niet sterk, andere foto’s weer wel, maar waren out of focus wat ik ook weer heel jammer vond.
Bij een voorselectie zou het leuk zijn als er een soort wisselende jury zou zijn, bestaande uit meerdere personen, maar dat maakt het wel weer gelijk heel serieus haha.

Wie weet kan in de toekomst de poll wel meerdere regels aan? Dat zou mooi zijn.

4 likes

meerdere regels zou inderdaad tof zijn, bv 25 .

1 like

Ik wilde het toch eens proberen en had een test poll aangemaakt met 30 regels, maar kreeg helaas deze melding:

2 likes

Dan laten we het zo, moet leuk blijven en is het ook Nu.

1 like

Zeker weten. Als we nou een fotoclub waren, dan hadden we het zeker anders moeten aanpakken haha. Ik zie de fotowedstrijd ook meer als een leuke bezigheid i.p.v. een wedstrijd.

Ben blij dat deze wedstrijd straks voorbij is, want dan mag ik zelf weer meedoen :grin:
Ben benieuwd wat het thema gaat worden van de winnaar.

1 like

We hebben een hele duidelijke winnaar! @TiBrew van harte gefeliciteerd!
Voor de vierde keer heb je de eeuwige roem verdiend! Ik ben benieuwd naar je thema.

Ik wil iedereen nogmaals heel erg bedanken voor het deelnemen en het stemmen!

5 likes

@TiBrew Gefeliciteerd :partying_face: :tada:

1 like

Ligt het aan mij of zijn we tegenwoordig bij iedere fotowedstrijd aan het zeuren over de regels en de eindronde? Misschien moeten we even een pauze van een maandje ofzo inlassen zodat iedereen weer tot rust kan komen.

Hoe vaak is bijvoorbeeld al niet gezegd dat er echt maar 19 inzendingen in de poll kunnen en dat het aan de winnaar van de vorige keer is, en alléén aan hem (M/V/X) is om een keuze voor de eindronde te maken. Zit je er niet bij? Jammer dan! Vindt je dat een andere foto mee had moeten dingen? Jammer dan! De oplossing is en blijft, zelf winnen. Dan mag je bepalen wie er door de voorselectie komt … zo, dat lucht op! :wink: :beers:

@TiBrew, van harte!
Terechte winnaar, want meeste stemmen (en beste foto). :ok_hand:

@JuKo, dank je wel voor de organisatie. Wederom perfect gedaan.

4 likes

Nee

Nooit een slechte idee :ok_hand: tot rust komen

128 keer om exact te zijn, denk ik :thinking:

Juist! Top heren. Beide en fantastische prestatie geleverd :kissing_heart:

3 likes

:joy:

Proficiat @TiBrew. Solide overwinning. We stonden niet eens op de foto

2 likes

Thanks! :smiley:

Ik zal in de loop van de dag met de nieuwe ronde komen!

5 likes

Nr 19 natuurlijk

1 like

Gefeliciteerd , ben benieuwd naar volgend thema.

1 like

Gefeliciteerd.

Eindelijk heb ik ook eens op de winnaar gestemd.
Betekent dat, dat mijn smaak gemiddeld aan het worden is? :frowning_face:

3 likes

Let’s go!

1 like