Bedankt voor alle lieve reacties!
Misschien is het inderdaad een beetje zeurderig, als ik van tevoren de regels had geweten was het anders geweest. Maakt verder niet uit, een fotowedstrijdje is leuk maar geen wereld probleem. Moge de beste winnen!
Bedankt voor alle lieve reacties!
Misschien is het inderdaad een beetje zeurderig, als ik van tevoren de regels had geweten was het anders geweest. Maakt verder niet uit, een fotowedstrijdje is leuk maar geen wereld probleem. Moge de beste winnen!
In de spelregels staat wel genoemd “Ik maak een selectie van 19 foto’s voor de finale, méér passen niet in de poll” Dat is redelijk vrij te interpreteren maar betekent niet per se selectie op basis van populariteit/likes. Denk dat dat het ook wel interessant maakt, de organisator heeft daarmee ook meer invloed om de selectie af te stemmen op zijn insteek met het thema.
Toen ik eens mocht organiseren was het voor mij ook wel een twijfelpunt waar de keuze op te baseren. Heb de likes wel als factor gebruikt, maar niet doorslaggevend. 19 foto’s uit een stuk of 60 foto’s kiezen kan best lastig zijn, en er zullen helaas altijd scheve gezichten zijn
233 stemmen en gelijkstand! Da’s, euh, best indrukwekkend.
Wat als het gelijkstand blijft? 2de ronde met enkel die twee, of zoals in het parlement waar de stem van de voorzitter/organisator dubbel telt als tiebreaker?
Ik herinner me één keer dat er effectief een 2de stemronde kwam om de winnaar te bepalen, en andere keer werden 2 winnaars uitgeroepen.
Aan de organisator om dat te bepalen.
Edit: ik bedenk me plots dat ik nog niet gestemd heb. 6,10,en 14
Dan wordt het sudden death. Dan blijft de poll open en degene die de eerste nieuwe stem krijgt, is de winnaar
Ik heb een beter voorstel:
Dat is evengoed “sudden death” toch. Gewoon de referee op het goeie moment een minuutje afleiden.
Lange tijd gingen @Mnfrd en @Oni gelijk op, totdat de laatste een eindsprint inzette waardoor die er met de winst vandoor gaat. Van harte gefeliciteerd!
Challenge #70 is hiermee afgerond en heeft foto’s opgeleverd van hoge kwaliteit. Bedankt allemaal, op naar de volgende! Ik ben benieuwd naar het volgende thema.
Van harte gefeliciteerd @Oni! Een terechte winnaar. Ik ben benieuwd naar het thema van de wedstrijd die je gaat organiseren.
@Time_Lord bedankt voor de mooie organisatie. Het was erg leuk om mee te doen. Het mooie was dat er ook veel inzendingen waren en ook veel goede inzendingen. Snelheid zat er ook goed in. Well done!
Hop weer door