Stemtopic HF Fotowedstrijd #90 HUMOR

Komt u maar!

Hier kun je stemmen voor de HF Fotowedstrijd #90 HUMOR.
Alle inzendingen die zelf gemaakt zijn en waar een horloge op staat staan hier :partying_face:

Iedereen kan 1 stem uitbrengen. De poll sluit Donderdag 6 April om 20.00
De winnaar krijgt eeuwige roem in de hall of fame én is ook de organisator van de volgende wedstrijd (en mag het volgende thema bedenken)

Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7

Foto 8

Foto 9

Foto 10

Foto 11

Foto 12

Foto 13

Foto 14

Foto 15

Foto 16

• Foto 1
  • Foto 2
  • Foto 3
  • Foto 4
  • Foto 5
  • Foto 6
  • Foto 7
  • Foto 8
  • Foto 9
  • Foto 10
  • Foto 11
  • Foto 12
  • Foto 13
  • Foto 14
  • Foto 15
  • Foto 16
0 stemmers

Wie terug wil bladeren kan hier een kijkje nemen:

3 likes

Ik moest zo lachen met die van @drex
Hatseflats snel 3 zaken bij elkaar op n bord kwakken, wazige foto en hup: extreem grappige foto.
Geniaal! Moet nog steeds lachen als ik er naar kijk. I kid u not. Kan ook aan mij liggen.
Chapeau hoor

1 like

Foto 10 is voor mij de absolute winnaar. Ik houd wel van woordgrapjes.

4 likes

Koenieboy for the win. Foto 10.

is foto 15 nu een wristshot of niet? :zipper_mouth_face:

5 likes

Foto 1.
Ken uw klassiekers.

5 likes

Foto 2 :+1:t2:

Mos NoMos :joy:

4 likes

Yes, go Toni go

1 like

Foto 10, No mos, heel goed gevonden.

1 like

Oftewel, laat het verleden rusten.
Zeker als het voltooid verleden tijd is.
Tijd om die arrogante zak onderhand eens te vergeten.

1 like

Waarom gooit een oen zijn horloge uit het raam?

Volgens mij heb ik 'm te goed verstopt. :rofl:

1 like

Mijn zoontje zag m en blèrde gelijk t antwoord uit :rofl:

1 like

Heb toen zo vreselijk moeten lachen om zoveel kleingeestigheid.
Hahaha, zag het beteuterde gezicht helemaal voor me. Onvergetelijk. :joy:

1 like

Ik dacht dat het @koekoek was, dat heeft hij mooi gekanaliseerd. Maar eerlijk is eerlijk, hij heeft een nieuw bordje nodig, of hij zou aan de Kintsugi moeten.

Waar gaat “foto van horloge in gras” over? Klassieker? Que?

Blijkbaar mis ik heel veel in dit topic, want foto 14 en 16 hebben me doen glimlachen, 13 was kunstig, 10 was gewoon leuk gevonden maar registreerde niet als grappig, 7 was vokking morbide, en de rest begreep ik niet.

Dat kan er in zitten dat ik nog maar één bakkie koffie achter de kiezen heb, hoor. Hoe dan ook, 14 gestemd met eervolle vermelding voor 16. Die is ook geniaal, maar bij 14 speelt er een hele skit in m’n hoofd.

2 likes

Iemand die niet meer onder ons is liet zijn horloge in het gras vallen en wist er 1000+ reacties uit te ontlokken.

4 likes

Ik maak kleine scènes. Maar dit was helemaal niet hiervoor bedoeld. Ik legde dat horloge wat heen en weer op het strand en het klikte. Is het humor? Met een glimlach. :blush:

1 like

Bang voor krassen, en de neiging om veel horloges tegelijkertijd te fotograferen?

Ik mis die onzin-topics wel, af en toe, maar dat is wel een hele erge in-joke voor een select groepje collectioneurs d’orlogerie extraordinaire.

3 likes

gaat over een oud lid met krassenfobie.
Legde eerst een servet op het bureau en daar vervolgens de horligepols op bijvoorbeeld.
En toen viel tijdens het fotograferen de sub in het gras!

apocalypse-now-marlon-brando

3 likes

Allemachtig. Ik herinner me dat topic niet eens meer. Al zie je ze af en toe wel voorbij komen, van die “ik heb een toolwatch gekocht, en nu moet ik huilen omdat m’n eerste veegje er op zit” topics, maar in die tijd hadden we veel vermaak. Het moet gezegd.

3 likes

Ik ken mensen bij wie het horloge op een stenen terras kletterde tijdens het fotograferen. :scream:

3 likes