Ik moest zo lachen met die van @drex
Hatseflats snel 3 zaken bij elkaar op n bord kwakken, wazige foto en hup: extreem grappige foto.
Geniaal! Moet nog steeds lachen als ik er naar kijk. I kid u not. Kan ook aan mij liggen.
Chapeau hoor
Ik dacht dat het @koekoek was, dat heeft hij mooi gekanaliseerd. Maar eerlijk is eerlijk, hij heeft een nieuw bordje nodig, of hij zou aan de Kintsugi moeten.
Waar gaat “foto van horloge in gras” over? Klassieker? Que?
Blijkbaar mis ik heel veel in dit topic, want foto 14 en 16 hebben me doen glimlachen, 13 was kunstig, 10 was gewoon leuk gevonden maar registreerde niet als grappig, 7 was vokking morbide, en de rest begreep ik niet.
Ik maak kleine scènes. Maar dit was helemaal niet hiervoor bedoeld. Ik legde dat horloge wat heen en weer op het strand en het klikte. Is het humor? Met een glimlach.
gaat over een oud lid met krassenfobie.
Legde eerst een servet op het bureau en daar vervolgens de horligepols op bijvoorbeeld.
En toen viel tijdens het fotograferen de sub in het gras!
Allemachtig. Ik herinner me dat topic niet eens meer. Al zie je ze af en toe wel voorbij komen, van die “ik heb een toolwatch gekocht, en nu moet ik huilen omdat m’n eerste veegje er op zit” topics, maar in die tijd hadden we veel vermaak. Het moet gezegd.