Stephannl

Stephannl heeft mijn Gshock Mudman overgenomen. Snelle en erg prettige communicatie en betaling was ook meteen geregeld. Top!

Orient mako gekocht van Stephannl. Vlotte afhandeling.
Zeker zo mooi al de beschrijving.
Aanrader.

1 like

Vandaag van Stephan de Seiko monster yobokies mod ontvangen. Horloge werd omschreven als gebruikt, maar het ziet er echt top uit. Beter dan ik had verwacht, dus positief verrast.

Vlotte communicatie en verzending, dus ik zou zo weer zakendoen met @Stephannl

1 like

Dikke duim voor Stephannl als ruilpartner :+1:

Prettig contact, olifant-veilig-verpakt en een horloge als nieuw, aanrader dus :slight_smile:

1 like

Leuke Ruil met Stephan F2F, prettig contact!
Heldere communicatie dus anytime again!

1 like

@Stephannl levert snel en vlot volgens de afspraken Toppertje

1 like

Horloge overgenomen van Stephan @Stephannl. Prettig contact, snel zaken kunnen doen, super snelle verzending, prachtig horloge :+1:

Het zal dan ook geen verrassing zijn dat ik met veel plezier Stephan van harte aanbeveel.

1 like

Een Casio G-Shock overgenomen van @Stephannl.
Een hele leuke actie met korting aan de hand van het aantal gescoorde doelpunten van Ajax tijdens de fenomenale partij dat ze Real Madrid in eigen huis van de mat speelden :sunglasses::+1:
Goede communicatie en erg snelle verzending, aanrader!

1 like

In aanvulling op bovenstaande: wegens vakantie van mij was ik helaas niet thuis toen het pakketje bezorgd zou worden. Het pakketje heeft 2 weken bij de PostNL-locatie gelegen, waarna ze het terug hebben gestuurd naar Stephan. Althans, dat was de bedoeling, maar op de een of andere manier is het bij een opslagdepot van PostNL gekomen.
Stephan heeft contact met PostNL opgenomen en aan de hand van zijn aanvraag hebben ze het pakketje getraceerd en retour gestuurd naar hem. Vervolgens heeft hij het pakketje nogmaals verstuurd, en inmiddels is het horloge binnen.
Nogmaals hartelijk dank Stephan voor de goede service!!:smiley::+1:

1 like

Stephan is een aanrader om zaken mee te doen.
Heldere en fijne communicatie en een idem afhandeling.
Ik zeg @Stephannl is top!!

1 like

Prima communicatie met Stephan, bevlogen horlogeliefhebber, aanbevolen! :+1:

1 like

Horloge overgenomen van Stephan @Stephannl . Alles naar wens, goed ingepakt, conform beschrijving en prettige communicatie. Aanrader dus, fijne HF-er!

1 like

Stephannl zijn golden solar tuna overgenomen. Horloge is als nieuw lijkt ongedragen. Bom proof ingepakt zelfs postnl proof. Alles snel verlopen dus zou @Stephannl aanraden als betrouwbare verkoper.

1 like

Leuke deal gedaan met Stephan. Heb zijn Anordain overgenomen met volle tevredenheid. Bedankt Stephan.

1 like

Mooie en vooral snelle deal met Stephan gedaan. Horloge was exact zoals beschreven.
Tot een volgende keer Stephan !

1 like

Squale Onda Rosa overgenomen van Stephannl, buiten de leuke deal, een prettig online contact en een supersnelle verzending! Het horloge is nog mooier dan op de foto’s!