Volgens mij ben ik de eerste die een verkoopervaring met @StephanS1985 mag delen.
Prima deal gemaakt. Leuk contact, deed een goed bod en na wat onderhandelingen heen en weer stond het geld op mijn rekening.
De aankomst van het pakketje liet hij weten door een mooie foto sturen.
Zoals de Engelsen zeggen; gerne wieder!
Prima ervaring met @StephanS1985!
Bod-tegenbod-deal, zo snel kan het gaan.
Geld stond snel op mijn rekening.
Kortom, voor herhaling vatbaar.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst, Stephan!
Afgelopen een snelle en leuke deal gedaan met Stephan @StephanS1985….
Ik had een Rolex watchpouch te koop en binnen No time een deal en het geld was al binnen en dus opgestuurd…
Goede en fijne ervaring
Binnen 15 minute deal gesloten met @Steph1985. Nette prijs, mooie Breitling, vlotte communicatie en zelfde dag verzonden. Probleemloos zaken doen dus , maar even op Post.nl wachten want bezorgen bij mijn adres is geen zekerheidje
Fijne deal gemaakt met @StephanS1985 . Snelle reacties, prettig contact en goede verzending. Dik tevreden!
Zojuist de Breitling Avenger waarvover al zoveel te doen is geweest uitgepakt. In mint conditie, geen twijfel over mogelijk. De prijs was lager dan de goedkoopste op Chrono24 en het contact was meer dan vriendelijk en correct. Verpakking prima en snel geleverd. Perfecte deal met een vriendelijke kerel. I rest my Breitling! Bedankt!
@StephanS1985 heeft een Citizen van mij overgenomen. Ik moest Stephan even on hold zetten ivm een andere geĂŻnteresseerden, maar dit was geen probleem voor hem. De deal ging niet door, dus ik kon Stephan hierover berichten. Communicatie en betaling verliepen vlot. Zaken dan met Stephan? Jazeker! Een aanrader.
Veel plezier met de Citizen!
Vandaag een horloge in ontvangst genomen, aangekocht via @StephanS1985. Supersnel verstuurd!
Uiterst vriendelijk contact, horloge in prima staat zoals beschreven, bomproof verpakt, waaraan zichtbaar veel zorg was besteed, dank je wel
Al met al een fijne ervaring, ik zou @StephanS1985 als verkoper zeer zeker aanraden!
Gisteren een snelle deal gemaakt met Stephan @StephanS1985…
Deze gaat het over een Apple Watch dus eens kijken of dat wat is voor me.
Leuke duidelijke en snelle communicatie en het pakketje is onderweg dus prima ervaring en wat mij betreft een aanrader
Van Stephan een bijzonder leuke Blancpain x Swatch Atlantic overgenomen. Vlotte en prettige communicatie en horloge was dezelfde dag verzonden. Top! Dank je Stephan.
Ook hier van @StephanS1985 een horloge overgenomen. Snelle verzending en duidelijke en vriendelijke communicatie ook! Bedankt Stephan en tot de volgende keer!
Stephan heeft onlangs een horloge van me overgenomen. Deal was snel gesloten en communicatie was perfect. Zeker een aanrader! Geniet van je nieuwe horloge Stephan en wellicht de volgende deal!