Stevil85

Seiko overgenomen van Stevil85, nette en correcte deal.
Toppie

1 like
2 likes

Goed gevoel! :grin:
Geen spannende dingen,
gewoon helder duidelijk, snel en goed…dus eigenlijk top!

Bedankt! @Stevil85

1 like

Horloge gekocht van @Stevil85 .

Voor herhaling vatbaar.
Deal snel gesloten.
Heeft het zorgvuldig ingepakt en volgende dag verzonden.

Staat was zoals beschreven, zeer goed!

10/10 would buy again!

1 like

@Stevil85 had interesse in een horloge (dat ik nog niet officieel te koop had staan).

Snel tot een leuke deal gekomen.

Prettige communicatie, en een aanrader voor anderen.

1 like

Een ruildeal gemaakt met @Stevil85. Goede communicatie en snel tot deal gekomen. Zelfs nog extra bandjes erbij gekregen. Zeker een aanrader.

1 like

Mijn eerste horloge op dit forum gekocht via @Stevil85. Snelle en duidelijke communicatie en ook de wens om een extra dag te wachten met het versturen was geen enkel probleem. Aanrader!

1 like

Suède Molequin 20mm overgenomen van @Stevil85. Ging erg vlot, aanrader!

Deze week een horloge van @Stevil85 overgenomen. Alles keurig netjes ingepakt en snel verzonden volgens afspraak. Een absolute aanrader!

1 like

Mooi en goedverzorgd horloge van @Stevil85 overgenomen. Snelle en nette reacties, bulletproof verpakt, dezelfde dag nog verzonden, alles exact zoals vermeld in de advertentie. Kortom ik ben goed geholpen, Stefan bedankt! :+1:t2:

1 like

@Stevil85 heeft van mij een horloge overgenomen. Snelle deal alles verliep top. Vandaag het horloge persoonlijk gebracht omdat de koerier die ik normaal gebruik met vakantie was… een woord is een woord dus doen we wat nodig is :grinning_face_with_smiling_eyes: bedankt voor de koffie en de leuke babbel! :+1: veel plezier met de 54!

1 like