Gave horloges die je stiekem heel tof vindt maar toch niet je stijl zijn. Voor de leek lijkt het misschien prullaria maar de kenner weet dat het bijzonder is.
Helemaal mee eens. Hij is naar mijn smaak ook te groot qua formaat. Het design is erg mooi.
Gaaf ontwerp, maar het merk doet me teveel denken aan parfum en mode. En ik heb veel meer met toolwatches.
Ik heb dat met de chique horloges met een klassieke stijl. Zeg maar een CvdK of een A. Lange ofzo. Prachtig vakmanschap maar vind het niet echt bij mezelf passen.
Dit soort spul:
Verder heb ik het ook met veel full gold horloges (met gouden band). Ik vind bijvoorbeeld een day-date ofzo wel echt een knaller maar ben bang dat ik ermee voor lul loop.
Op één of andere manier kan de één het goed hebben en de ander niet. Ik ben bang dat ik in die laatste categorie hoor.
Cartier
Ik vind dit al heel lang heel gaaf, maar uiteindelijk denk ik dat dit niet zo bij me zou passen.
Aan de andere kant heb ik inmiddels wel andere geelgouden horloges in de collectie die me ook uitstekend bevallen, dus ik kan een DD ook weer niet helemáál afschrijven.
Geinig, met een Noorse dagaanduiding
Deze is juist wél weer helemaal mijn stijl!