Stiekem verlangen

10 likes

RosĆ© is doorgaans niet mijn ding maarā€¦

HLY SHT!

ā€¦ of deze:

Pats Boem Bang Bang!!

En je ziet gelijk aan de afdrukken op de hoofd van de schuldige op welk tijdstip en in welke zone de agressie plaats vond :wink:

1 like

Wat blijf ook ik die rechter cocktail mooi vinden. Het is maar dat ie geen lume heeft, anders wist ik me waarschijnlijk niet te beheersen :blush:

Wauw!
Die gaat op mā€™n verlanglijstje

3 likes

Mooi ding is dit he, Louis. Zag een review staan in de nieuwe Watching van de Ressence Type 3 welke zojuist op de mat is gevallenā€¦ Pff idd pittig geprijsd. Zoā€™n 35k!!

EĆ©n van de gaafste horlogeā€™s ooit. Mocht ik de centen over heben komt deze er eerder dan Ć©Ć©n of andere gouwe Sub of GMT. Om over zoā€™n ding met steentjes maar te zwijgen.

Zeer stiekem en bijna fout, maat o zo gaaf;

Foto van het interweb :innocent:

1 like

Kies ik de Batmanā€¦ :heart_eyes:

Nog een.poos getwijfeld, omdat ik em gaver vind. Uiteindelijk toch voor de dark side gekozenā€¦

http://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/3/8/3850b83ee7a75bda4a88d4c3d10204516ba20df7.JPG

1 like

Daar is niets fout aan, die hoef je niet stieken te verlangen :smile:

Ben gezegend met vrouwenpolsjes en heb (daardoor) een voorkeur voor wat kleinere horloges. 36-38mm is toch wel de sweet spot.

Maar toch, stiekemā€¦

Als Cousteau en Agnelli er mee weg komen, dan moet het mij ook lukken, toch?

Of anders een dikke, ouwe Panerai. Net als de PloProf veuls te groot en bovendien kosten ze allebei (vooral vintage) veul duur geld.

Alles wat anders: dik en groot, glimmend, excentriek en duur, gmt en power reserve, see through case back, historie en de crown guard,
Alles voor een perfect :watch:

Deze, omdat 'ie zo goed bij mijn nieuwe jurkje past

1 like