Stiekem verlangen

Iedereen heeft er wel een (of meerdere): dat horloge dat compleet niet in je normale stramien van smaak, afmeting, stijl, materiaal of imago past. Te groot, te klein, te bling, te saai, te duur of juist een koopje, te dik of dun, te boekhouderig of te rapper.

Wat is bij jullie die ene uitzondering waarvan je een week gevoel krijgt?

Ik trap af:

Net uit: de Cartier Driver

3 likes

Ik ben niet voor gouden horloges maar…

Niet mijn merk, ik heb niks met dress, ik zal hem naar alle waarschijnlijkheid nooit dragen en toch wil ik hem hebben :wink:

6 likes

Ik heb dat met de HYT H3

5 likes

Lijkt wel een scheermes zo.

7 likes

3 likes

Kassa! Of is het toch n horloge? Hoe dik zal die zijn? 20mm?

Ook goud voor deze…

1 like

Ik heb dat met de Portugese. Tot 2x getwijfeld over deze beauty. Ik vind em ondanks de afgebroken cijfers erg gaaf. Netjes, maar ergens ook wel casual sportief.
Toch kwa stijl viel de keuze op n ander model, omdat die meer mijn draag stijl zijn.

2 likes

Niet te doen dit ‘ding’ :grimacing:

Maar, one of a kind !! :stuck_out_tongue_winking_eye: :+1:
en…ik heb em! :stuck_out_tongue:

Grt.

1 like

Niet mijn merk.

Veel te opvallend maar oh zo mooi.

oké vooruit en ook een beetje onbetaalbaar.

4 likes

Haha. Ik had de ‘r’ even gemist…:slight_smile:
Ik dacht , huh?

Voor velen niet een echt horlogemerk…
Vorige week in Londen…
Viel mij op hoe licht in gewicht hij eigenlijk is…

Deze Franck Muller Crazy hours. Helemaal fout voor mij. Ik moet aardig excentriek en veel veel meer verdienen.:joy::joy:

3 likes

Dit is mijn guilty pleasure
Helemaal fout, past totaal niet bij mijn vintage smaak want

• véél te groot
  • véél te nieuw
  • véél te zwaar
  • en véél te glimmend.
  • bovendien heb ik de pest aan stalen banden.

Maar…

• ik vind de typografie van de cijfers en de layout van de wijzerplaat zo leuk
  • en ook het grafische effect van het zwart-witcontrast.
    Dus dit rare ding maakt me vrolijk.

Geweldig!

Of een zeer futuristisch vormgegeven jukebox. :confused:
In ieder geval niet iets dat ik ooit mijn pols zou hangen; ook niet stiekem! :wink:

Wauw! Ja, ik ga alweer wat langer mee :wink:. Maar die doet me denken aan het stempel dat de buschauffeur vroeger had, t.b.v. afstempelen van die goeie ouwe strippenkaart (ach, wat mis ik dat ding). :stuck_out_tongue_winking_eye:
Heb trouwens wel 'ns gehoord dat sommige buschauffeurs 'm daarnaast wel 'ns als ‘wapen’ gebruikten, tegen agressieve passagiers… :fearful:

4 likes

O.k., dan. Bij mij niet per se heel spannend en ik schaam me er ook niet voor. :wink: Maar ik heb dat dus wel 'ns bij dress watches. Ik weet gewoon dat ik in praktijk 's morgens toch altijd weer 'n duiker uit de horlogekist pak en een dress watch dus eigenlijk het grootste deel van z’n leven in ‘gevangenschap’ doorbrengt en zelden 'ns lekker buiten komt. :confused:
Maar ja, dan zie ik bijvoorbeeld dit soort klokjes langskomen…

en dan denk ik: ‘zou ik niet gewoon…’. Maar ik denk dat ik zoiets een paar keer draag, als ie net nieuw is en het dan weer life in the horlogekist wordt voor 'm.

Zelfs bij deze ben ik nog bang dat ie gewoon net te dressy’ is voor mij…

Maar wie weet ga ik ooit toch weer 'ns voor de bijl! :grinning:

beetje duur en te opzichtig, maar een horloge wat dmv vloeistof de tijd aan geeft vind ik wel erg gaaf…

check de video dan, wat een caliber…

1 like