Stijltje mod nato strap.

Laatst heb ik van @Proenski een nato strap overgenomen voor op m’n Squale. Mooi bandje, maarrrrrrrrrr… ik had me een beetje vergist in de kleur. Hij was veel lichter dan ik in gedachten had🤨

photo 20180918_122134_zpstfxtlglz.jpg

Dus wat doe je dan? Juist, in een hoekje liggen janken en wachten tot de wereld op houdt met draaien. Terwijl ik daar in foetus houding met m’n duim in m’n mond lag te janken kreeg ik ineens een ingeving. Ik heb ooit eens een blauwe maandag in een plaatwerkerij gewerkt en wat deden ze daar met hele kleine krasjes? Gewoon met een viltstift een beetje bijtippen en je zag er niets meer van.
Zo gezegd, zo gedaan:

photo 20180918_141124_zps7qdcopi0.jpg

Hier ze je mooi het verschil tussen de bewerkte voorkant en de onbewerkte achterkant van het bandje:

photo 20180918_140755_zpswzx2pnfh.jpg

Kost nog geen 5 minuten van je kostbare tijd en het resultaat mag er wezen:

photo 20180918_140943_zpsbl7vnlep.jpg

Dus heb je een nato band die net niet naar je zin is, pak gewoon een viltstift en go your gang.

Misschien nog een Batman bezel erop en een zwart datewheel om het af te maken. Dit omdat @HanDavinci een standaard Squale maar saai vindt en ik daar maar eens over na moest denken🤔

24 likes

Don’t hate the player, hate the game.

Het resultaat mag er zijn, top gedaan :ok_hand:

1 like

photo download_zpsucqwvec0.jpeg

1 like

Lekker bezig hoor!

1 like

Het is niet van het niveau @JTrapman maar je krijgt toch een duim, :+1:

Een duim voor het inkleuren van gekleurde stiksels… :face_with_monocle:

2 likes

Knap hoor! Een sticker voor jou!

3 likes

geeft de kleur nog af ? :upside_down_face:

1 like

Nee, zelfs niet op m’n witte shirt😊

2 likes

Zeg dan gewoon niks.

2 likes

Ik vond het oprecht een hele knappe prestatie, begrijp best dat je dat op het forum post met een begeleidend stukje tekst.

1 like

Dan ga ik maar een mooie sticker uitzoeken.

2 likes

Als het niet gaat lukken met het GMT uurwerk gaat dit het worden:

Net via Instagram een contact bij Squale opgedaan en ik krijg nu een 1545 classic orgineel saffier opgestuurd! Hatsa, orginal for the win :sunglasses:

6 likes

Jahoor, hij kent weer iemand bij Squale. Ik dacht dat ze daar niet zo dol op waren als je hun bestaande modellen eigenhandig gaat aanpassen en dat ze niet graag mee werken met dat soort zaken?

1 like

Top gedaan! Ik hoop dat de band ook bestand is tegen (zout) water door deze mod…

1 like

Was dat niet Sinn?

2 likes

Sinn, Seiko, volgens mij is er geen fabrikant die het echt ziet zitten dat hun ontwerpen worden aangepast maar er valt weinig tegen te beginnen :wink:

1 like

Komen we weer terug bij deze legendarische uitspraak🤗

Die waterbestendigheid geloof ik wel. Naar het strand doe ik m’n beater om en als het regent blijft deze jongen lekker binnen😊

Is dit niet een strandhorloge bij uitstek? :wink:

1 like

Ja eigenlijk wel. Maar hij glimt nog zo mooi☺ Al dat zand krast en schuurt alleen maar.

Gewoon lekker dragen joh, na afloop ff onder de kraan :+1:

1 like