Het lijkt een contradictio in terminis, als je kijkt naar de foute, botte en criminele Russen die de all-inclusive hotels in Europa terroriseren, maar er zijn wel degelijk ook stijlvolle Russen! Ziehier mijn laatste aanwinst, een Poljot Strela Chronograaf:
Een prachtige klassieker! (tu)
Veel plezier ermee,
Martin
Van deze Russen kunnen er niet genoeg zijn:) Gefeliciteerd, veel plezier met deze fraaie klok(tu)
Een héél mooie aanwinst, deze stijlvolle Rus, gebaseerd op een rijke horloge-geschiedenis (tu)…
Deze zal je trouwens niet veel tegenkomen in hun “all-inclusive” hotels…
Daar prefereren ze eerder maximum bling-bling of Cartier nepperds…
Met Bewonderende Groeten,
Chris.
Hij heeft wel een erg mooie wijzerplaat.
Zeker dragen!
Hij lijkt vintage, maar toch is het een jonge hengst!
Heb net dezelfde !
Ik beschouw deze ook als mijn allermooiste Rus.
Enig minpuntje vind ik de opdruk op de glazen achterwand; die opdruk hadden ze mogen weglaten wat mij betreft.
Maar goed, je kan niet alles hebben hé… 
Wear it in good health ! (tu)
Mijn beste,
Mijn complimenten voor deze ‘Rus Très chique’.
Een lust voor het oog en een genot voor de pols waaraan het gedragen zal worden.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze beminnelijke Rus.
Orologio Signaturis Temporis.
De zilverkleurige broer van mijn recente aanwinst met zwarte wijzerplaat, en zeker even mooi. Veel plezier met het dragen!
blijft een erg mooie klok.
Erg mooie klok: wishlistwaardig:)
Veel plezier ermee!
Groet,
Bart
PS: wat is je pols omtrek als ik het vragen mag?
Alle Strela’s hebben een diameter van 38 mm en zijn dus eigenlijk door iedereen goed te dragen.
De Ville Schreef:
Erg mooie klok: wishlistwaardig:)
Veel plezier ermee!
Groet,
Bart
PS: wat is je pols omtrek als ik het vragen mag?
17 cm is mijn polsomtrek, wat natuurlijk niet zo dik is. Maar deze Poljot en mijn IWC Mark XVI passen er goed om, zoals vreugd2 ook opmerkt.