Stille genieters!

Man man man wat is dat gebash op rolex toch treurig…

1 like
7 likes

Zo ervaar jij dat?? Dat ligt bij jou hoor. Ik geef alleen weer wat ik hier vaak hoor en lees :wink:

1 like

Ik heb een jaar met een Deepsea om gelopen. Nooit iemand die daar op reageerde. Maar goed. Ik ben dan ook geen

6 likes

Daar moet je ook mee zwemmen, en niet lopen!

3 likes

Ik snap niet dat mensen, ik neem aan vooral Rolexdragers zich dat zo aantrekken. Gewoon lekker boven staan!

2 likes

:rofl::+1: Goed man…

Het is pure discriminatie! #RolexWatchesMatter

Disclaimer: Relax, dit is een grapje mensen. Een grapje. :sunglasses:

4 likes

Ja zo lust ik er nog wel een… Ik bedoel echt caliber ‘heftig hoor’ :wink:

Zoiets… :rofl:

Doel je nu op een verhaal over roma’s? Want dat zei ik niet hè moatjuh :kissing_heart:

1 like

Mijn Rolex.

5 likes

Oeps, spelvout! Ik laat hem staan, wel toepasselijk … :wink: oh enne, wat een verschrikkelijk lelijke C30. Lijkt wel een reclamebak voor Halfords. :sunglasses:

Dus door een paar mannetjes op dit forum plaats jij alle Rolex liefhebbers in hetzelfde hokje.

Gelukkig doe je dat niet bij jezelf.

Ow wacht.

Kan jij het dan even voor jan en alleman nuanceren?

Sluit ik me bij aan. En mijn ecodrive one.

1 like

Nope. Ik heb trouwens ook geen Rolex meer :beers:

1 like

Geniet allemaal toch gewoon van je horloge GS, Rolex, Omega of wat dan ook zonder iedereen over één kam te scheren. Veel plezier :v:

4 likes

Dit dus

Je hebt ook gewoon gelijk! Ik zie nu in dat het ook maar een verhaal is :stuck_out_tongue:

1 like

Een merk kan niet pochen het zijn altijd de mensen.

3 likes

Als ik een Rolex draag gaan er spontaan confetti kanonnen af of begint er een fanfare te spelen.
Echt hor!
M’n status is ook omhoog geschoten! Ik heb nu een troon bovenop de apenrots en ik maak mij geen zorgen over een pensioen gat! Waarde blijft maar stijgen natuurlijk.
Eenmaal een sportmodel bij de AD bemachtigd, kan ik ook de wachtlijsten voor een donor orgaan skippen.

5 likes