Stille genieters!

De draak steken op niveau! :joy::ok_hand:

Duidelijk deze

De luidruchtige genieter is deze

9 likes

Heb een like gegeven omdat het aantal likes dan op 16 (mijn favoriete getal) kwam. Mooi om Grand Seiko het horloge voor stille genieters te noemen! Prachtige horloges zijn het, zelf vind ik het model met “Snowflake” dial erg mooi.

2 likes

Zijn je likes alweer op Hans :grin:

2 likes

Misschien weet deze man nog wel raad voor een stille genieter!? :joy:

1 like

Dit is mijn stille horloge. Lekker onder de radar, iedereen denkt dat t een fossil smartwatch is. Top!

22 likes

Op dit moment heb ik nog steeds likes beschikbaar, maar ze zijn wel vaak op bij mij😂!

3 likes

:rofl: jij mag ze van mij onbeperkt gebruiken, ik mag dat wel :ok_hand:t2:

1 like

Doen ze toch goed bij Invicta! :+1:

3 likes

Mn spring drive 101

Maar eerlijk gezegd geniet ik ook in stilte v mn Monsters. En eerlijk gezegd weten velen ook niet wat n Tudor is. En dan hebben we het nog niet over obscure merken als VDB en alle andere micro brands.

En op dit forum geniet ik in stilte van mn

2 likes

You’ve got me there :v:️ genieten op je eigen manier :slight_smile:

1 like

Tja, en dan willen ze meer onbevoegde leerkrachten voor de klas zetten. Ik zou zeggen: probeer het eens, misschien leren ze dan wel fautloos schrijven.

En ontopic, mijn stille genieter:

4 likes

Mijn soort van stille genieter
Meer omdat Ebel niet zulke naamsbekendheid draagt

image

5 likes

Dan mijn Stille genieter! Een probleempje: hij is niet van mij… :sob:

3 likes

Zeker deze. Nog nooit 1 haan naar gekraaid

10 likes

Leuk Sei-kootje trouwens.

1 like

Dank je
:rofl:

Je voorkomt dit door te quoten.

Maar dan ben je toch met je omgeving bezig? Care koop gewoon wat je mooi vindt, of het nou in your face is of niet, jij vindt het toch mooi?

1 like

Voor mij toch ook wel de GS

5 likes

Dit is mijn stille genieter. De Doxa Sub 300T Caribbean. Voor de niet kenners een onbekend merk terwijl ze wel van de grote marketing giganten hebben gehoord. Heerlijke vormgeving uit 1969 en toch hagelnieuw. Een hele mooie geschiedenis en duikicoon. Krijgt heel veel draagtijd…
2f2d52bdfe77c0a2cfee3172e6710440242f3f97_1_281x500

65030141aa473a6a8d4878e1430a7fcb9e040591_1_666x500f5b3f030d44d451e1fa3a4132f452710ee2f85a3_1_690x388

10 likes