Stof!

Weg laten halen. What has been seen can’t be unseen.

2 likes

Aan het begin van het topic dacht ik “dit zal vast geen Seiko zijn met hun perfectie”, maar wel dus.

1 like

Is open geweest om saffier te plaatsen…

Ah! Tja… Toen gebeurd dus. Het is ook niet makkelijk hoor. Ik stofzuig beneden een a twee keer per week en het is van zichzelf een behoorlijk stof-arme ruimte, maar je moet er echt werk van maken om het 100% te krijgen… Anders krijg je dit. :slight_smile:

1 like

Kijk, dat zijn de fijne reacties op dit forum, top!

Heb morgen een afspraak voor service van een ander horloge, hoop dat ie dit kan meepakken. Zo niet, dan houd ik mij graag aanbevolen na je terugkomst, wat mij betreft veel leuker om zoiets te laten oplossen door een HFL dan een reguliere smid :wink:

2 likes

Waarom zou je het laten weghalen als je het met het blote oog niet kan zien?

De kans is behoorlijk aanwezig dat je juist meer stofjes in je horloge krijgt als je het gaat laten openmaken.

1 like

Enige nuance is op zijn plaats: ik zie het niet met t blote oog, maar wel met leesbril…:flushed: En het is waar, als je t eenmaal gezien hebt wordt t steeds groter :eyes:

Ik zie het los zien van mijn visus (gezichtsscherpte). Ik bedoel, als het zichtbaar is met gecorrigeerde ogen moet het weg. Het is niet zo dat ik meer laat zitten naarmate mijn ogen achteruit gaan. Maar als ik het met brillen aan en lampen op niet zie is het goed.

1 like

Stofzuiger d’r op zetten…