Stofje aan de secondenwijzer

Deze is daar ook flink van opgeknapt. Blijft er ook geen stof meer aan hangen…

Met mijn certificaat voor dit merk (het echte) mag ik dit trouwens niet eens in huis hebben volgens mij. Is van een buurman… Ik ga er niks aan doen, hij krijgt 'm van me terug.

1 like

Er zit hier een Tag Heuer dealer. Ik weet niet of ze services aanbieden uit eigen werkplaats. Ik ga ze morgen wel even bellen.

1 like

Dat wilde ik je net adviseren.
Even zo goed: irritant probleem.
Sterkte!

1 like

Altijd panty (die hebben ze daar wel toch?) over de stofzuiger, dan kan er niks mis gaan. Al het kleine spul blijft keurig hangen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Vergeet de schroeven en lipjes niet die in het uurwerk (zekering) gedraaid zitten…:smile:

Ik maak er geen gewoonte van regelmatig Steinhardts open te schroeven… :wink:

Update!! De enige juwelier hier wil het niet doen. Ik ga dus mijn horloge meegeven aan mijn vrouw die zaterdag naar Nederland vliegt. Wie oh wie van de kundige horlogemakers wil even dat stofje van de wijzer poetsen. Ik ga het horloge daarvoor niet weken naar Duitsland sturen. Los ik liever in NL op en dan kan hij gelijk terug naar Suriname.

1 like

Niemand?

Zelf twee weken weggeweest, lees dit toevallig nu. Al opgelost…?

1 like

Hij ligt nu bij Ruud van Clockwise. Zodra deze klaar is dan komt ie weer terug naar Suriname. Kwestie van kijken wie het eerste deze kant op komt om hem mee te nemen. Mis het horloge behoorlijk :slight_smile:

3 likes

Hoe laat het is in Suriname, kun je ook wel weten zonder op je horloge te kijken: tijd om een nieuwe Long Island Ice Tea te bestellen.

Joepie. Het stofje is weg. Dan gaat de Steinhart weer een reis maken naar Suriname…

3 likes

Cuba Libre

:+1:

1 like

En hij is terug in Paramaribo zonder stofje…

5 likes

Ik zie het meteen! Wat een verschil :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Veel plezier ermee. Wat heb je in de tussentijd gedragen daar?

Dat paasei denk ik.

3 likes