Stomme ezel kiepert meer dan € 500 in de vuilbak

In mijn opruim drift heeft ondergetekende een aantal versleten en aftermarket bandjes weggedaan.
Vorige week zocht ik de originele stalen band van mijn Omega Seamaster Steel on steel 212.30.41.20.01.003. En ja hoor, nergens te vinden. In mijn diep onderbewustzijn herinner 'k mij dat ik ook een stalen bandje met Omega sluiting weg gooide: 'k dacht een aftermarket-je. Helaas pinda kaas … foetsie origineel bandje :blush:

De stalen band heb ik slechts een weekje gedragen, wou het ‘sparen’. Enkele links heb ik nog. Ik had er onmiddellijk een Zealandje bandje op gedaan. Mijn enige bandje nu.
Wat zijn mijn - betaalbare opties voor een andere (stalen) band?
Fijne zondag, Luc

25 likes
2 likes

Nou ja… gelukkig was het de band, en niet het horloge :grimacing:

7 likes

Dat is toch wel heel zuur.

1 like

Ik zou nog eens nadenken over mijn nickname :wink:

54 likes

Damm, dat is serieus balen! Ik leef met je mee, maar hoop uiteindelijk dat je je hebt vergist en de band toch nog een keer weer tegenkomt thuis.
:crossed_fingers::confounded::crossed_fingers:

Evengoed een fijne dag!

2 likes

Hihihi, ik heb aftermarket banden … gelukkig geen nep horloges … anders wie weet … :slight_smile:

1 like

Dat is er boenk op :smile:

1 like

Sterkte! Troost je, zoiets gebeurt ons allemaal eens!

1 like

Wat een pech. Oh, man!

1 like

Whats done is done. Is maar geld, en de band is makkelijk vervangbaar.

:+1:

4 likes

Foutje, bedankt! Wel rot hoor.

1 like
1 like

Oeps ken het, echter heb ik een hele Omega weggegooid.

De band met sluiting zal eerder rond de 1k liggen denk ik (nieuw).

2 likes

Als je de originele band terug wilt wordt het betalen vrees ik… :grimacing:

Een niet orginele stalen band zou voor mij trouwens geen optie zijn… :roll_eyes:

1 like

Wie kent de juiste referentie van de originele band? (kan het niet meer aflezen natuurlijk).
Is het een 020st1515816 ?

Aanvullend zou ik voor een godsvermogen een nieuwe orginele band kopen en razendsnel afrekenen.

Vervolgens een spreekverbod instellen op dit onderwerp voor minimaal 10 jaar met een boete van €1000,- voor diegene die dat overtreed. :thinking:

Daarna weer fijn met je Omega shinen.
Opgelost. :sunglasses:

7 likes

:unamused: En dit wordt pas ná het verschijnen van de strip bekend… How coincidental :face_with_monocle:

Ps. Rot voor je!!!

13 likes

Zo te zien wel ja:

3 likes

De nieuwe week begint al weer goed.

Balen,TS. Overkomt iedereen wel eens.

2 likes