Stoppen met horloges die veel geld kosten (voor mij dan, he?)

Hendrik was zijn tijd ver vooruit :grinning:

Groeten,

Tecco

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Gezellig met de hele familie tv kijken… :wink:

Tis wat he…schizofrenie.
Je zult er maar last van hebben.

1 like

Horloge van mij, zit vol krassen en butsen, leg er niet wakker van, is ook een duiker beater Panerai 005 :slight_smile:

Voegt daad bij woord :grin::grin:

8 likes

Bijna net zo cool als een Sub :wink:

1 like

Wil je mijn Explorer II kopen?
Ik heb het ook :wink:

Zit een schijt-band op die solar Ed… :kissing_heart:

Hou je niet lang vol.

1 like

Wow, of je van AH naar de voedselbank bent overgestapt… :wink:

2 likes

Als een horloge maar (voor mij) mooi smoelt en goed zijn werk doet, maakt de prijs geen ene reet uit, afgezien van het feit, dat ik noodgedwongen in het bijna laagste segment blijf zitten.

Dure horloges is zeker geen verslaving voor mij, maar ik wil wel graag het horloge wat ik echt mooi vind.
Toevallig is dat voor mij een midden-moter: een Tag Heuer, en verder heb ik nog een iets goedkopere (in mijn geval een Tissot) voor als ik mijn Tag niet mee wil nemen (op vakantie etc.).
Zeker niet het duurste segment, maar wel de horloges die ik echt mooi vind.
Was het goedkoper en mooier, ook prima, was het duurder en mooier…ach ik heb er maar 2 nodig, dus dan had ik het ook zeker overwogen.
Bij mij zijn het wel blijvertjes, heb dus ook geen behoefte aan een hele verzameling, 2 is precies goed, maar dan wel de 2 die ik echt graag wil.

Leuk dat dit onderwerp nieuw leven is ingeblazen! Hoewel ik net lid ben van het forum, lees ik een jaar of twee mee. Veelal zocht ik informatie over de Speedmaster, omdat dit mijn grail was. Nu ik hem eenmaal in bezit heb, doe ik hem regelmatig af om de vorm en zelfs het geluid te bewonderen. Ik geniet dus elke seconde van mijn Speedy die ik van @JurM heb gekocht en verslind nog steeds artikelen over deze klok.

Echter… ik merk dat ik evenveel van mijn Mako kan genieten. Minder historie, geen spannend verhaal, geen flitsend merk en niet zo duur. Maar in mijn ogen wel een fantastisch horloge (zoals er nog veel meer zijn).

Als ik het allemaal plat sla vind ik de Mako en de Speedy even mooie horloges. Voor mij is de Speedy alleen specialer door het hele proces tot de verkoop (inlezen, sparen, nog meer lezen, de koop uitstellen en nog meer lezen).

Kort samengevat: duur is niet per se leuker; het gaat om de reis en niet om de bestemming.

2 likes