Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Volgens mij hebben we nu een discussie over de discussie die ontstond uit de discussie van een andere discussie…huh
Yup
Ja dat is het grote discussiepunt…
High end dus
Ik heb hem al eens bekeken op de site.
Echt een gaaf ding en general purpose!
Haute Horlogerie is the Créme de la Créme of the state of the art High End Watch Industry.
Ik blijf het wijzigen van topic titels “not done” vinden. Ook nu.
Zeker weten, echt een klokje dat je je hele leven hebt. Alle mountainbike ritjes, alle duiktripjes, alle backpacking avonturen, zwarte pistes, halsbrekende toeren, wildwaterkanotochten, je GW-5000 was er bij en overleefde het allemaal. En hij knipperde niet eens met zijn ogen.
Flaggen Marijn, Flaggen…
Ik vlag vrijwel nooit. Afkeer van knikspanen. Bovendien, wijzigen van topic titels is niet tegen de regels. Maar wat een arrogantie en superioriteitsgevoelens weer in dit topic.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Daar ben je geloof ik niet zo goed in.
Wat ga je van de topictitel maken nu de "discussie " gaat over de vraag of G-Shocks high-end zijn?
Groeten,
Tecco
zeg…het oog wil ook wat.
Jaap toch, hoe zou het forum eruit zien als iedereen de topictitel ging veranderen. Ik was het topic overigens prompt kwijt. En anderen kunnen wel hele andere ideeën hebben.
High-end of low-end als ik er maar blij mee ben.
SuperC heeft groot gelijk. Dit topic gaat al 120 posts niet meer over het onderwerp van topicstarter.
Naar mijn bescheiden mening is dat niet zijn of jouw beslissing, maar die van de TS
Ik heb mijn beslissing al genomen, dus zoek het lekker uit
Publiciteit is publiciteit
and counting…