Stopt Tudor met de 'smiley ' Black Bay ?

Aangezien bij de 2022 modellen van Tudor het bijna alleen gaat over de Pro en de Rootbeer.
Zie ik dat de Black Bay serie 31/36/39/41 mm nu ook allemaal een inhouse uurwerk hebben en dus geen Smiley tekst meer op de wijzerplaat

Op zich wel heel mooi dat er nu ook een 39mm variant is en natuurlijk hebben deze modellen allemaal de nieuwe T.clasp sluiting . :+1:
Zie wel op de Tudor site dat de stalen BB nog gewoon leverbaar is ,of zou dit oude voorraad zijn ?

7 likes

Beter ook, vond die rotor self winding tekst altijd zo’n vreemde toevoeging.

3 likes

Hou op straks wil ik er nog ene kopen!

1 like

Tja smaken verschillen natuurlijk, maar zijn deze modellen nog in productie ?

Alleen de goude varianten zijn toch nu met een ‘in-house’ uurwerk?

Hahaha ja die 39mmS&G is tof he :star_struck:

1 like

klopt. , Maar grote kans is natuurlijk deze uurwerken ook in de stalen te zetten .
Vandaar mijn vraag ,gaat de smiley plaat verdwijnen?

Zeker een lekkere uitvoering! Zit alleen met een dubio :sweat_smile: dus het word even afwachten met de zomer wat t word. Horloge of elektrische scooter racemotor uitvoering :nerd_face:

1 like

Als je toch alle development doet voor een Inhouse uurwerk is het meest logische om daarna zoveel mogelijk volume te maken.

Ik verwacht wel dat ze de hele BB36/41 lijn dus van een Inhouse zullen gaan voorzien. Kan de prijs ook weer iets omhoog.

Ik kan de Tudor Smiley erg waarderen :slightly_smiling_face:

1 like

Zeker ,ik ook ( al heb ik die van mij net verkocht :face_with_hand_over_mouth:)
Denk ook wel dat dit zeker gaat gebeuren maar kon er zo snel nu nog niets over vinden.

Vond de tekst zelf en de ronde vormgeving altijd wat curieus. Nieuwe is beter, imo.

3 likes

Ergens hoop ik niet dat ze de 39mm in staal uit gaan brengen… Ik heb de 41mm omdat de 36 echt veulste smal is… Maar met zijn relatief smalle bezel is 39mm wel echt de sweetspot he!! En nu die kartel-kroon er op zit vind ik de oorspronkelijke blackbay kroon ook ineens wat oubollig ofzo…

Toch ben ik onvermiderd blij, dat dan weer wel.

ter referentie een oude (vieze spiegel)foto van de 41 bij mij:

Mét bezel vind ik overigens 41mm sweetspot voor blackbay. Dus zo’n GMT hoeven ze van mij bijvoorbeeld niet in 39mm uit te brengen.

Voor wat betreft inhouse vs Eta. Ik heb de Blauwbezellige Eta gehad en die had buiten de smiley ook nog eens een roos op de wijzerplaat… Ik vind het nog steeds wel jammer dat ze die roos niet doorgetrokken hebben op de Eta modellen- (hoewl al met al het schild strakker en “professioneler” oogt).

3 likes