Stormvogel stelt zich voor

Welkom Arvid :+1:

A la minute misbruik van maken :joy: :joy:

1 like

Welkom Arvid!:+1:

1 like

:+1: en welkom :partying_face:

1 like

Welkom Arvid

1 like

Welkom bij je nieuwe verslaving

1 like

Welkom, Arvid! Benieuwd waar je je oog op laat vallen. Fijn om de ‘schuldvraag’ alvast belegd te hebben :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hoi welkom en succes met thuis de zoveelste aankoop te verantwoorden na een tijdje op het forum :wink:

1 like

Welkom bij de club Arvid.

1 like

Van harte welkom Arvid :+1:

1 like

Arvid, welkom op HF!

1 like

In IJmuiden heb je een voetbalclub die heet stormvogels.

Welkom btw

1 like

Welkom op HF Arvid. Geniet van je persoonlijke horloge reis

1 like

Wauw ! Wat een enorm hartelijk welkom, leuk !

Mijn vrouw en ik zijn inmiddels 35 jaar samen waarvan de laatste 25 jaar getrouwd, we gunnen elkaar heel wat. Ik hoef me geen zorgen te maken over haar toestemming. Hoewel, als ik de prijzen van sommige horloges zie … :dizzy_face:

Anyway, jullie wilden foto’s, hier gaan we dan:

1. De G-Shock, gekocht in 1998. Het originele bandje is al lang vergaan, dit vervangende bandje is natuurlijk helemaal niks. Geen idee of de G-Shock nog werkt, zou eens moeten kijken. Ik vond het toen een supergaaf horloge.

1. De ZenTra die ik in mijn tienerjaren van mijn ouders heb gekregen. Voelde toen heel sjiek. De kast is echter wel erg klein voor mijn pols.

1. De Tissot, geërfd van mijn schoonvader. Volgens de inscriptie op de achterkant heeft hij dit in 1965 bij zijn 15-jarig jubileum van zijn werkgever gekregen. Ik heb hier op het forum al meer gelezen over deze horloges.

1. De Esprit. Is technisch gezien natuurlijk niks bijzonders, maar ik vind 'm nog altijd best mooi. Helaas vind ik de kast ook te klein voor mijn pols.

1. Dit Swiss Army horloge heb ik in 2000 of 2001 van mijn toenmalige werkgever gekregen. Ook een aantal jaren met plezier gedragen.

Mijn vrouw vindt dat ik een horloge met een leren band moet kopen, maar ik vin ddat die bandjes altijd zo snel slijten dus ik neig meer naar een metalen band. Nou ja, we zien wel, ik ga echt nog niet meteen morgen iets kopen, eerst nog veel meelezen en kennis opdoen.

7 likes

HTB1wGWXdi6guuRkSnb4q6zu4XXaF

1 like

Welkom Arvid emot-tiphat

1 like

Veel plezier op HF Arvid :wink:

1 like

Welkom Arvid! :hugs::pray:t3:
Je vrouw zal er spijt van krijgen dat ze dit gezegd heeft! :grimacing:

1 like

Welkom arvid mooie tissot.
Welcom bij de club.
Welkom bij een nieuwe verslaving.:joy::joy:

1 like

Arvid welkom hier

1 like

Welkom, hier valt genoeg te vinden en te leren!

1 like