Storytime [Pic heavy]– Bliksembezoek Fortisfabriek & Watchtime Feestje

Mooi verhaal, leuk idee om zoiets onderdeel te kunnen maken van je vakantie. Heel bijzonder dat dan zelfs de directeur je nog even komt begroeten, een duidelijk teken dat liefhebbers van het merk echt gewaardeerd worden!

3 likes

Mooi verhaal, met plezier gelezen. Prachtig merk!

2 likes

Bedankt voor je verhaal, foto’s en moeite!!!
:pray:t3:

2 likes

Wat een fijne opening van deze Zaterdag!

2 likes

Mooi verhaal, dank voor het delen. Leuk dat je bij Fortis een kijkje kon nemen :+1:

2 likes

Beste @Andrew

Leuk dat je je ervaring bij het bezoek aan Fortis in Grenchen en op de beurs in Düsseldorf op deze manier deelt!
De Fortis fans worden zeer gewaardeerd en er wordt graag tijd vrijgemaakt om ook een last-minute bezoek aan Fortis te doen slagen.

Watchtime Düsseldorf was “legendarisch”.
Het was leuk om je daar uitgebreid te spreken.

Het feestje “Fortis Friday Night” was druk bezocht. Ook leuk dat een Fortis fan zijn nieuwe Patek kwam showen. :wink:

Je bezoek en enthousiasme werd ook zeer gewaardeerd door de Fortis Family.

Tot een volgende keer !

( voor de geïnteresseerden: het is ook mogelijk om live virtueel de collectie, fabriek en museum te bezoeken:

5 likes

Heerlijk verhaal om te lezen. Ook ik heb een schuin oog op een Fortis, maar het aantal horloges dat ik heb en de grote hoeveelheid interessante beschikbare horloges weerhouden mij :rofl:

Anyway, zal er vast wel een keer van komen :wink:

2 likes

Top, komt goed :wink:

Leuk verhaal om de zaterdagochtend mee te beginnen, dus dank voor het delen. Vind Fortis een mooi merk en dat de werknemers zo enthousiast zijn over hun werk, maar ook tegenover hun gasten, geeft aan dat het wel goed zit daar. Top! :+1:

2 likes

Weer een geweldig leuk verhaal over een leuk horlogemerk. Met veel plezier gelezen.

2 likes

Leuk topic! Had ik gemist maar verdient wel aandacht. :grinning:

2 likes

Klinkt als een waanzinnig avontuur!! :beers:heel gaaf Andrew!

2 likes

Thanks mannen. Mooi dat deze weer eens langs komt, en dat jullie het een leuke read vinden. :beers:

2 likes

Mooi verhaal, mooi merk dat nu de aandacht krijgt dat het verdient!

3 likes