Tjah, ik heb de gemaakte kosten wel netjes terug gekregen. €47,50
En wat doet Hendrik daar aan dan? Het laten maken werdt mij gewoon te duur…helaas.
U laat iets repareren, zelfs na 2keer geen resultaat?
Wanprestatie dan oder so etwas
Gelukkig loopt mijn Seiko weer als een dolle. Het ding ligt alleen maar op de wastafel om het “horloge van dienst” in te stellen.
Het horloge is naar Seiko gestuurd en daar konden ze het wel maken, maar dat wordt een dure grap, en nee dat is geen grap. Ik heb het geld wat ik bij de juwelier aan kosten gemaakt had netjes terug gekregen en ga nu op zoek naar een nieuw horloge.
Is het een 5J32 ?
Nee, het is een sq100 titanium.
Als dat eens waar zou zijn, dan zou ik het liefste dit horloge houden. Zelfs na 20 jaar ben ik dit horloge nog niet zat.
U heeft het geld van 2 reparaties retour gekregen, waar hebben we het dan nog over om het horloge in orde te krijgen?
p.s. wellicht kan ik daar nog wat mee helpen.
Seiko was een van de sponsors van het H.F diner
Wat voor type is het? Kun je een foto uploaden? Wellicht kan ik iets betekenen.
Dat had ik nooit verwacht eerlijk gezegd en vindt ik heel netjes. Ik had graag gehad dat het horloge voor een redelijke prijs gemaakt had kunnen worden, omdat het simpelweg een heel fijn horloge is.
Tsja zo te zien is dit wel een horloge met een behoorlijk zwaar leven achter de rug
Bovendien een kinetic en geen solar.
Bij een kinetic kan het rotor-assemblage iets mankeren, maar ook de capacitor kan op zijn. Het zijn uurwerken met wat meer bewegende delen dan jouw solar. Ik ben eigenlijk geen fan. Wat die solar van je betreft, als je die eens in de week een paar uur in een vensterbank legt bij wat daglicht is er niks aan de hand.