STOWA Antea-Daytime

Ik zou de Antea-daytime willen bestellen met middelbruine crocoband. Ik vind dit horloge prachtig. Ik ben geen verzamelaar, maar dit uurwerk zou ik dragen bij meer “geklede” gelegenheden in plaats van mijn speedy pro. Moet besteld worden bij STOWA?. Heeft iemand ervaring met STOWA. Is he caliber (ETA 2836-2 Automatik, Gangreserve ca. 40 Stunden) goed?

M.u.v. een shop in Azië (Japan?) die Stowa vertegenwoordigt, kun je in de rest v.d. wereld i.d.d. alleen maar rechtstreeks bij Stowa bestellen.
Stowa kun je met een gerust hart rechtstreeks bestellen, aftersales is ook perfect!
ETA maakt uitstekende calibers, die in veel merken worden toegepast. Hoef je dus ook geen zorgen over te maken.
Alvast veel voorpret!

Prima horloges. Reken wel op een levertijd, ze zijn populair…wereldwijd.

Stowa kwaliteit is prima hoor, heb zelf de Antea Kleine Sekunde en een Flieger Ohne Logo onderweg.
Gewoon bij Stowa bestellen, ze reageren ook heel snel op mails en aftersales is echt prima in orde.
Niet twijfelen, gewoon doen.

:}
Hartelijk dank voor de reacties. Ik bestel hem en hoop dat de levertijd niet te lang is.

rond half juli staat op de site

De bestelling en betaling is gebeurd. Nu nog wachten zeker.
Allemaal bedankt.

Over STOWA: op hun website zie je bovenaan 5 horloges afgebeeld.
2e van rechts is een duiker die ik verder niet tegenkom op de site.

Is dat model uit productie? Wie weet meer?

Ik denk dat dat een oude is inderdaad. Zou je op WUS moeten vragen aan Mike Stuffler.
Dat is DE expert daar wat Duitse merken betreft.

Thx. Ben geen lid van WUS en wil ik ook niet worden, omdat ik er te weinig tijd voor heb.

Ik ben er wel veel aan het lezen, maar post meer hier. Teveel subfora daar. Raak af en toe helemaal de weg kwijt. Maar ja, wel heel veel leuke projecten daar die ik dus ook al vaker mis ben gelopen…

RuhleR Schreef:

Over STOWA: op hun website zie je bovenaan 5
horloges afgebeeld.
2e van rechts is een duiker die ik verder niet
tegenkom op de site.

Is dat model uit productie? Wie weet meer?

is een oude seatime… de eerste duiker welke ze produceerden.
Google maar eens op plaatjes (vintage stowa seatime). Je komt ze nog wel eens tegen op de baai. Hier duiken ze ook weleens op (of op dzvl)

Het bewuste horloge: http://forums.watchuseek.com/f78/vintage-stowa-seatime-397630.html

hier nog wat stowa info: http://forums.watchuseek.com/f36/visiting-pforzheim-stowa-j�rg-schauer-part-two-350535.html

:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Dank je! Mooie klok!