Stowa eruit?

of

Ik heb de onlangs de blauwe Seatime gekocht. Voornamelijk omdat ie van titanium was volgens de verkoper. Maar dit bleek toch niet zo te zijn. En nu heb ik dus twee hele mooie stalen Seatimes.

Geen straf, maar wel een beetje overkill…

Qua leeftijd zijn ze redelijk vergelijkbaar, qua staat ook. De stalen bezel is wat beschadigd en niet meer te krijgen. De groene is wat netter. Blauw is wat speelser, zwart wat saaier.

Collega divers: Blumo, MM300, Pelagos zwart, maar die wil ik ruilen voor de blauwe…

Twijfels…

3 likes

Die groene is wel heel erg mooi hoor, staal of niet

1 like

Ik zeg allebei eruit :persevere:
Of om het anders te formuleren : het is niet geheel mijn smaak.

Ik vind het wel mooi, weer eens een merk dat een duiker zelf een smoel durft te geven in plaats van de zoveelste Submariner of Fifty Fathoms kloon. Beetje Genta vibe dit, ik zeg: groen erin, blauw eruit.

5 likes

+1 …zo zie ik het ook. Doen! :+1:

1 like

Zeer fraaie Stowa maar 2 is misschien een beetje te.
Ik zou dan de blauwe wegdoen, naast de groene bezel zou ik dan nog wel een kleurtje bijkopen. Door de zwarte plaat kun je wat makkelijker bezel kleuren combineren, de blauwe plaat vind ik zelf ook echt gaaf overigens.

Als dat een 2-liner is, mag je wel een keer een berichtje doen als je hem kwijt wilt

Blauwe eruit, alleen al vanwege de datum: veel mooier met zwart op zwarte. En al helemaal als je aan de blauwe Pelagos wilt.

De metalen bezel doet me niet veel, dus daarmee ik de zwarte zou houden in jou geval. Misschien als je op de blauwe een andere zet deze weer een heel andere look heeft…
Ook moest je de blauwe pelagos hebben, heb je 2 blauwe in de collectie.

Nope, manufactuur… 25600tn :slight_smile:

Groen houden, zou ik zo zeggen. Die stalen bezel heeft ook wel wat, maar dat groen is aparter, en het was ooit je eerste keus. Da’s waarschijnlijk met een reden geweest.

1 like

Was tweedehands, dus dat is het niet. Heb ook een bronzen bezel die bij allebei leuk is. De datum op de blauwe is inderdaad een minpunt, maar voor mij geen dealbreaker…

Erg lastig dit… Waarschijnlijk waren ze allebei gebleven als ie titanium was… Twijfels, twijfels…

2 likes

…het probleem van mensen is, dat de dommen zelfverzekerd zijn en de verstandigen met twijfels vervuld!

Had ik al gezegd dat ik die groene zou houden? :rofl: :sunglasses:

2 likes

De groene spot-, maar dan ook spotgoedkoop verkopen aan een of andere boerenhork in 't noorden. Wel even wachten tot eind van de maand. :slight_smile:

Ik maak die grap, maar ik ben ook al met @anon50762135EV en @Da_Watcher bezig, dus ik heb helemaal geen geld voor die grap. :slight_smile:

2 likes

Groen is het nieuwe Blauw!

Was dat die van mp? Kon geen titanium zijn, veels te vroeg model.

Ik zou de blauwe weer weg doen, datum is idd jammer. En die stalen bezel die ik je opgestuurd had moet nog ergens in NL liggen :sleepy:.

Blijft een heerlijk horloge, twijfel zelfs nog wel eens over titanium prodiver met lime wijzers voor naast de Seatime.

Gr, HJR

1 like